کد خبر : 1695896 | 24 تیر 1399 ساعت 17:22 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: سیتی شایسته بازگشت به لیگ قهرمانان بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد لیورپول با تعهد کامل مقابل این تیم در میدان حاضر خواهد شد.

آرتتا: سیتی شایسته بازگشت به لیگ قهرمانان بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی داشته و در آخرین بازی نیز در دربی مغلوب تاتنهام شد، فردا در دیداری دشوار پذیرای لیورپول خواهد بود. میکل آرتتا معتقد است بخشش حکم محرومیت سیتی نشان می دهد آنها لایق حضور در لیگ قهرمانان برای فصول بعد بوده اند.

 

دیدار با لیورپول: "عملکرد آنها فوق العاده بوده است. مدتی طول کشید تا لیورپول بتواند باشگاه و مدل بازی مناسب با سرمربی خود را بساند و سپس آنها در هر پستی بازیکنی ویژه جذب کردند که باعث تغییر کامل ترکیب شد. اگر به آخرین بازیهای لیورپول و ترکیب تیمی که به میدان رفته نگاه کنید، متوجه می شوید آنها با تعهد و قوای کامل در زمین حاضر می شوند و سعی می کنند امتیاز را کسب کنند.

 

1485745

 

تصمیمات باید درست باشند و مطمئنا این هدف است که باید به آن توجه کنیم، اما باید بازسازی آرسنال را با توجه منابع مان این انجام دهیم. ما می خواهیم بهترین باشیم و این هدف من است.

 

ما باید به بازی پیش برویم. امروز خواهیم دید که بازیکنان چگونه ریکاوری کرده اند، ما شرایط آنها را ارزیابی خواهیم کرد و بازیکنانی را که در بهترین شرایط ممکن قرار دارند را در ترکیب قرار خواهیم داد. بازی کردن در هنگام حضور هواداران متفاوت است و آنها وقتی بازیکنی صاحب توپ باشند به او فشار آورده و انرژی بیشتری به بازیکن می دهند. امیدوارم شرایط امنی برای بازگشت هواداران ایجاد شود."

 

بخشیده شدن محرومیت منچسترسیتی: "هیچ شکی در مورد آنچه اتفاق افتاده است وجود ندارد. سیتی کاملا شایسته حضور در لیگ قهرمانان اروپا است، زیرا موفقیت این تیم غیرقابل انکار بوده و رای بر آن بوده که سیتی مرتکب هیچ اشتباهی نشده است. بنابراین شما دو جنبه کاملا شفاف پیش رو دارید، سیتی در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و آنها به خاطر آنچه در زمین و در خارج از زمین نمایش می دهند سزاوار این موفقیت هستند."

دیدگاه‌ها