کد خبر : 1695898 | 24 تیر 1399 ساعت 17:55 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینتس:

خامس در تیمی غیر از رئال می درخشد

فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال و تیم ملی اسپانیا نسبت به درخشش خامس در تیمی غیر از رئال اطمینان دارد.

خامس در تیمی غیر از رئال می درخشد

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز را باید اولین جدا شده قطعی رئال در تابستان دانست. ستاره کلمبیایی که تابستان گذشته قصد داشت راهی اتلتیکو شود ولی با مخالفت رئال ماندنی شد، فصلی اسف بار را پشت سر گذاشته و به غیر از ابتدای فصل دیگر نتوانسته نقشی در ایده های زین الدین زیدان داشته باشد.

او که اخیرا در یکی از مصاحبه های جنجالی خود علنا از تمایلش برای جدایی از رئال صحبت کرد. در سه بازی اخیر رئال جایی در فهرست 23 نفره نداشته و با تیم به بیلبائو و گرانادا هم سفر نکرد.

 

 

1511181

 

 

خامس پس از درخشش با کلمبیا در جام جهانی 2014 و کسب عنوان آقای گلی این رقابت ها بود که از موناکو با انتقالی 80 میلیون یورویی راهی رئال شد. او در 125 بازی برای رئال در همه رقابت ها 37 گل زده و 42 پاس گل داده اما به خصوص در دوران زیدان هرگز نتوانسته جایی در ترکیب اصلی تیم پیدا کند.

خامس دو فصل هم قرضی برای بایرن بازی کرد و به نظر فصل بعد قطعی از رئال جدا خواهد شد.

 

 

1506958

 

 

فرناندو مورینتس ستاره سابق رئال در مورد خامس به لالیگا تی وی گفت:« خامس فوتبالیستی خاص و با استعداد است اما نتوانست خودش را با سیستم تاکتیکی زیدان وفق بدهد. اطمینان دارم که در باشگاهی دیگر موفق خواهد شد. خامس این توانایی را دارد تا ارزش هایش را در یک تیم دیگر نشان بدهد.»

 

رئال مادرید به فاصله دو بازی تا پایان لالیگا صدرنشین است و شانس اول قهرمانی محسوب می شود. کهکشانی ها تنها دو امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارند. شب گذشته کریم بنزما موفق شد گل شماره 24 خود در فصل جاری در همه رقابت ها را به ثمر برساند و فرلامند مندی هم دیگر گل رئال را به گرانادا زد تا مسیر برای قهرمانی هموارتر شود.

مورینتس در این رابطه گفتکریم بنزما فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. او به همراه راموس نقش رهبری را در تیم برعهده دارند و اگر اتفاق عجیبی خ ندهد، رئال به زودی قهرمان لالیگا خواهد شد. کریم توانسته پس از جدایی رونالدو نقش تعیین کنندگی او را برعهده بگیرد و عالی هم کار کرده است.»

 

لازم به ذکر است که رئال در صورت پیروزی بر ویارئال در بازی پنجشنبه شب، برای سی و چهارمین بار فاتح لالیگا خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها