کد خبر : 1695913 | 24 تیر 1399 ساعت 18:45 | 45.7K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش؛

بالاتر از پپ، زیدان در مسیر رکوردی تاریخی

زین الدین زیدان در صورت کسب قهرمانی لالیگا با رئال رکورد جالبی را به نام خود خواهد کرد

بالاتر از پپ، زیدان در مسیر رکوردی تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان می‌تواند پنج‌شنبه شب با فتح لالیگا یک رکورد فوق‌العاده به نام خود ثبت کند و رئال مادرید او در مسیر تاریخ سازی در مدت کمی بیش‌تر از یک ماه قرار دارد. سفیدپوشان پس از شیوع مجدد لالیگا تنها یک گام با قهرمانی فاصله دارند. 

سرمربی فرانسوی توانسته به بهترین شکل تیمش را متحول کند. تیمی پیش از توقف فوتبال به خاطر شیوع کرونا و پس از شکست در زمین رئال بتیس، صدرنشینی را از دست داده بود. 

 

 

1511071

 

 

9 برد پیاپی اخیر موجب خواهد شد تا زیزو در صورت پیروزی رئال در دیدار پنج‌شنبه شب مقابل ویارئال در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، به تعداد افتخاراتش بیفزاید. 

 

زیدان در دیدار برابر زیردریایی‌های زرد به دنبال یازدهمین قهرمانی‌اش با مادرید خواهد بود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که سرمربی فرانسوی تنها در 209 بازی هدایت سفیدپوشان را بر عهده داشته است. 

او پیش از این یک قهرمانی در لالیگا، دو سوپرکاپ اسپانیا، سه لیگ قهرمانان اروپا، دو سوپرکاپ اروپا و دو جام جهانی باشگاه‌ها به دست آورده بود و اکنون در آستانه فتح دومین لالیگای خود قرار دارد. 

 

 

1511192

 

 

اگر پنج‌شنبه قهرمانی رئال مادرید قطعی شود، زیدان یک رکورد فوق‌العاده به نام خود ثبت می‌کند. او به ازای هر 19 بازی یک جام را برای رئال به ارمغان آورده است. در مقایسه با پپ گواردیولا از این حیث برتری سرمربی رئال مادرید آشکار است. گواردیولا در هر 22 بازی یک جام را فتح کرده است.  این آمار نشان می‌دهد زیدان در مسیر تاریخ‌سازی قرار دارد. 

دیدگاه‌ها