کد خبر : 1695917 | 24 تیر 1399 ساعت 19:07 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: عصبانیت زلاتان مقابل ناپولی درست بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان راه بازگشت به اروپا را موفقیت در شش بازی آتی دانست.

پیولی: عصبانیت زلاتان مقابل ناپولی درست بود


به گزارش "ورزش سه"، میلان که در هفته های اخیر تبدیل به یکی از بهترین تیم های ایتالیا شده، در تلاش برای کسب سهمیه لیگ اروپا برای فصل آینده است. روسونری فردا در دیداری مهم به مصاف پارما خواهد بود و استفانو پیولی در مورد شرایط تیم خود، زلاتان و درخشش رافائل لیائو صحبت کرده است.

 

استفانو پیولی گفت: "اگر می خواهیم دوباره به اروپا بازگردیم، باید به جمع آوری امتیازات ادامه دهیم. فردا دیدار دشواری برابر پارما داریم و ما باید از هر نظر آماده باشیم. در این نوع بازی ها بیشتر با قدرت ذهنی به موفقیت می رسیم تا قدرت بدنی. به عنوان مثال اگر 100 بار دیگر مقابل اسپال بازی می کردیم، در 99 دیدار به جای تساوی 2-2 پیروز می شدیم، اما آن روز شانس های خود را تبدیل به گل نکردیم.

 

1510826

 

فردا باید بسیار متمرکز باشیم. ما فلسفه خود را در سبک بازی فوتبال، هویت و قدرت ذهنی را ایجاد کرده ایم و این به ما امکان دستیابی به نتایج مهم را می دهد. حالا ما باید به همین مسیر ادامه دهیم و شش بازی بعدی به ما نشان خواهد داد که میلان واقعا چگونه تیمی است.

 

شرایط زلاتان؟ مصدومیت باعث شد زلاتان کمی دچار افت شود. ایبرا یک بازیکن برنده است و او از تعویض مقابل ناپولی ناراضی بود، زیرا ما نتیجه نگرفتیم. از نظر من این یک رفتار صحیح است.

 

رافائل لئو پیشرفت داشته و پتانسیل فوق العاده ای دارد. من گزینه های زیادی در پیش رو دارم، اما فکر می کنم میلان فصل بعد رافائل لیائو واقعی که بیشتر با فوتبال ایتالیا تطابق یافته را خواهد دید."

دیدگاه‌ها