کد خبر : 1695928 | 24 تیر 1399 ساعت 20:12 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مائورئتزیو ساری به انتقادات از عملکرد یووه

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس می گوید که این تیم در دیدار برابر ساسولو کار بسیار مشکلی پیش رو خواهد داشت.

واکنش مائورئتزیو ساری به انتقادات از عملکرد یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس صدرنشین در نخستین دقایق بامداد روز پنج شنبه و در چهارچوب رقابتهای هفته سی و سوم سری آ به مصاف ساسولو خواهد رفت که در این عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. با این حال پیروزی مقابل این تیم می تواند بیانکونری را یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های سری آ نزدیک تر کند.

 

مائوریتزیو ساری پیش از دیدار تیمش مقابل ساسولو گفت: " ساسولوو از آن تیم هایی است که مسیری مشابه آتالانتا را طی کرده است. آنها در حال پشت سر گذاشتن یک پروژه خاص هستند. ما در دوره خطرناکی با ساسولو روبرو می شویم چرا که آنها در خط حمله فوق العاده نشان داده‌اند. با این وجود ما نیز شور و اشتیاق زیادی برای کسب پیروزی داریم.

 

 

1510543

 

 

رقابت برای قهرمانی به پایان نرسیده و ما هنوز باید تلاش کنیم و سختی بکشیم. هرگز درباره انتقادها چیزی نمی دانم و همیشه از شبکه‌های اجتماعی فرار کرده‌ام و خواسته ام این بوده که از آنها دور باشم. با این وجود به نظر می‌رسد ما از حمایت کامل هواداران برخوردار هستیم."

 

بسیاری از عملکرد یوونتوس در فاز تهاجمی انتقاد می کنند. با این حال ساری پیرامون این موضوع می گوید: "تیم در شش بازی 17 گل زده است و من هرگز چنین مشکلی را مشاهده نمی کنم. رمزی این روزها عملکرد خوبی از خود ارائه می‌دهد و من فکر می‌کنم بازیکنان دیگری نظیر آدرین رابیو و بنتانکور نیز در آینده می‌توانند بیشتر برای ما گلزنی کنند. "

 

ساری در پایان پیرامون مصدوم های یوونتوس نیز گفت: " میرالم پیانیچ به خاطر احتیاط از لیست تیم برای بازی مقابل ساسوئولو کنار گذاشته شد. من فکر می کنم که مشکل او تنها به کمی خستگی اش مربوط می شد. بونوچی نیز کمی در پایش احساس درد دارد و باید ببینیم که آیا می‌تواند بازی کند یا خیر.
در مورد کیه لینی باید بگویم که او پنج روز با تیم تمرین کرده و در حال بهبود پیدا کردن است. او می‌تواند در آینده کمک زیادی به ما بکند اما با این حال نباید بیش از حد به بازیکنان فشار بیاوریم."

 

 

 

1355943

دیدگاه‌ها