کد خبر : 1695930 | 24 تیر 1399 ساعت 20:29 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جم در موقعیت قرمز؛

رضاییان به دنبال تصمیم تاریخی فصل

بعد از اعلام استعفای هومن افاضلی اکنون پارس جنوبی در آستانه یکی از تصمیمات تاریخی خود قرار دارد و باید انتخابی حساس طی شش دیدار باقیمانده باشد.

رضاییان به دنبال تصمیم تاریخی فصل

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی که بعد از حضوری موفق در لیگ برتر در اولین فصل، رفته رفته به دلیل مشکلات مالی شرایط سختی را طی کرده است و اکنون نیز در مسیر سقوط قرار گرفته، با جدایی هومن افاضلی به دنبال راهی است تا شرایط را برای بقا و موفقیت در هدف بزرگ خود دنبال کند.

 

پارسی‌ها که در نیم فصل اول رقابت‌ها را با فراز کمالوند آغاز کرده بودند، بعد از مشکلات مالی پرتعداد این تیم و شرایط سختی که نشان می‌داد آنها در روزهای پایانی فصل با بحران مواجه خواهند شد، این مربی را از دست دادند تا اینبار هومن افاضلی هدایت تیم را عهده‌دار شود. 

 

افاضلی نیز در روزهایی که لیگ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود برای جمع کردن شاگردانش برای شروعی دوباره با توجه به مشکلات مالی، امکانات تمرینی و در البته اسکان با دردسر بزرگی مواجه شد و در نهایت نیز بعد از تساوی ارزشمند این تیم مقابل سپاهان ترجیح داد از سمت خود کناره‌گیری کند. 

 

موضوعی که اکنون بار دیگر پارس جنوبی را با چالش بزرگی مواجه کرده و آنها طی 6 هفته پایانی و در حالیکه باید برای دستیابی به سهمیه بقا با تیم‌هایی مثل شاهین بوشهر، پیکان، گل گهر سیرجان، سایپا، ماشین سازی و حتی ذوب آهن رقابت داشته باشند. با این حال در لیگی که در یکی از عجیب ترین فصول خود از حیث تغییرات روی نیمکت حتی در هفته‌های پایانی نیز سایه تغییر روی بیشتر تیم‌ها قرار گرفته، رضاییان به عنوان مدیرعامل آنها ریسک بزرگی را در پیش رو خواهد داشت. انتخاب سرمربی در وضعیت کنونی و البته با شرایطی که پارس جنوبی از نظر مالی و خطر سقوط دنبال می‌کند، یک مدیریت فوق العاده را می‌طلبد که باید دید او با آن به چه شکل برخورد خواهد کرد.

 

 

1436511

 

 

پارس جنوبی طی دیدارهای باقی مانده خود و در حالیکه البته فاصله چندانی با بازی این هفته‌اش برابر شهرخودرو ندارد (72ساعت دیگر) با استعفا و قطع همکاری هومن افاضلی به دنبال انتخابی است که بتواند آنها را از این مسیر سخت عبور دهد. همانطور که گفته شد مشکلات مالی، غیبت بازیکنان اصلی تیم به دلیل مصدومیت (محمد ابراهیمی، محمد نوری، محسن فروزان، میلاد باقری، مگنو باتیستا، ایمان باصفا، علی عبدالله زاده، متین کریم زاده و... ) نگرانی بزرگی را پیش پای مدیران تیم قرار داده تا به دنبال انتخابی ویژه برای نیمکت خود در وضعیت کنونی باشند.

 

رضاییان که باسابقه‌ترین مدیر پارس جنوبی محسوب می‌شود و طلایی‌پوشان را از مسیر سخت لیگ دو تا لیگ برتر همراهی کرده، شاید در شرایط کنونی بیشتر به این موضوع فکر کند تا با انتخاب فردی که شناخت کافی از شرایط تیم و بازیکنان داشته باشد، امیدوار به فرار بزرگ از منطقه سقوط باشد. جایی که آنها برخلاف تیم‌هایی چون گل گهر که به پشتوانه منابع مالی قادر به انتخاب از دایره وسیع‌تری از مربیان هستند، محروم هستند و قادر به ریسک بزرگی نیز در این زمینه نیستند. باید دید در فاصله ساعاتی کوتاه مانده به دیدار حساس آنها برابر شهرخودرو که از حیث روحی – روانی نتیجه آن تاثیر زیادی برای ادامه فصل این تیم خواهد داشت، آنها سکان هدایت تیم را به چه کسی خواهند سپرد.

دیدگاه‌ها