کد خبر : 1695953 | 24 تیر 1399 ساعت 22:29 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا و یک گزینه جدید برای تقویت خط دفاعی

به نظر می‌رسد که مدافع بلژیکی تاتنهام یعنی یان فرتونگن به گزینه جدید منچسترسیتی و پپ گواردیولا برای تقویت خط دفاعی تبدیل شده است.

گواردیولا و یک گزینه جدید برای تقویت خط دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با وجود عملکرد درخشانی که طی سال های گذشته در فاز هجومی از خود ارائه داده اما با این حال همواره ضعف این تیم در خط دفاعی مشهود بوده است.

 

آیمریک لاپورته یک مدافع قابل اطمینان برای این تیم به حساب می‌آید اما در طول فصل جدید دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده است. از طرفی،دیگر مدافعان منچستر سیتی مانند جان استونز و نیکولاس اوتامندی نیز خیلی مهره‌های قابل اتکایی نشان نداده‌اند؛ عواملی که باعث شده سیتیزن ها نیاز زیادی به تقویت شدن در فاز دفاعی داشته باشند.

 

 

1499953

 

 

در هفته‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با گزینه های منچسترسیتی برای تقویت خط دفاعی مطرح شده و در این بین گفته می‌شود که کالیدو کولیبالی از ناپولی و میلان اشکرینیار از اینتر مهمترین گزینه‌های پپ گواردیولا برای این موضوع به حساب می آیند.

 

حالا و در همین رابطه نشریه تلگراف انگلیس از یک گزینه جدید برای پیوستن به اتحاد رونمایی کرده و بر این اساس ممکن است منچسترسیتی برای جذب مدافع بلژیکی یعنی یان فرتونگن اقدام کند. فرتونگن تنها تا پایان فصل با باشگاه لندنی قرارداد دارد و به نظر می رسد که هیچ علاقه‌ای برای تمدید از سوی این بازیکن وجود نداشته باشد.

دیدگاه‌ها