کد خبر : 1695955 | 24 تیر 1399 ساعت 22:49 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

شایعات جدایی پوگبا؟ او در یونایتد خوشحال است

نمانیا ماتیچ هافبک صربستانی منچستریونایتد می‌گوید که هافبک فرانسوی این تیم یعنی پل پوگبا از حضور در این تیم خوشحال به نظر می رسد.

شایعات جدایی پوگبا؟ او در یونایتد خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، در بازی‌های اخیر منچستر یونایتد سه هافبک این تیم یعنی نمانیا ماتیچ، پل پوگبا و برونو فرناندز مثلث فوق العاده ای را در خط میانی شیاطین سرخ تشکیل داده اند؛ موضوعی که می‌توان از آن به عنوان یکی از دلایل موفقیت تیم اوله گنار سولسشر در تقابل های قبلی یاد کرد.

 

طی ماه‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با آینده ستاره فرانسوی منچستریونایتد مطرح شده است. بارها این مسئله عنوان شده که باشگاه هایی نظیر یوونتوس و رئال مادرید هنوز هم شرایط جذب پوگبا را دنبال می‌کنند اما به نظر نمی رسد که یونایتد به این راحتی‌ها راضی به جدایی این بازیکن شود.

 

 

1490868

 

 

هم تیمی پوگبا یعنی نمانیا ماتیچ اما معتقد است که این بازیکن از حضور در منچستریونایتد خوشحال است. او در این باره گفت: " وقتی شما مصدوم می شوید و دور از زمین مسابقه هستید، همواره شایعات زیادی درباره تان مطرح می شود. با این وجود فکر می‌کنم که او از حضور در منچستریونایتد خوشحال است. همچنین به محض بازگشت پل، متوجه شدیم که او از بازی و تمرین کردن کاملا خوشحال به نظر می‌رسد.

 

من فکر می‌کنم که ماندن پوگبا در جمع ما از اهمیت زیادی برای مان برخوردار است چرا که او کیفیت زیادی برای ما ایجاد می‌کند و شخصیت تیمی را افزایش می دهد. از نظر من یکی از بهترین بازیکنان جهان به حساب می‌آید."

دیدگاه‌ها