کد خبر : 1695985 | 25 تیر 1399 ساعت 09:40 | 21.2K بازدید | 5 دیدگاه

سوارز: قهرمانی بارسا در لالیگا عملا غیرممکن است

لوئیس سوارز ستاره بارسلونا اذعان دارد که بارسا قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید واگذار کرده و حالا دیگر قهرمانی در لیگ برای بلوگرانا عملا غیرممکن است.

سوارز: قهرمانی بارسا در لالیگا عملا غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا با اذعان به اینکه تیمش قهرمانی در لالیگا را عملا به رئال واگذار کرده می‌گوید با سه تساوی مهمی که بارسا در هفته‌های اخیر بدست آورده حالا دیگر عملا هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد.

 

1511255

 

درحالیکه از فصل جاری تنها دو بازی دیگر باقی مانده رئال مادرید با اختلاف چهار امتیاز نسبت به بارسا صدرنشین است. شاگردان زیدان در دو بازی بعدی خود به مصاف ویارئال پنجم و لگانس هیجدهم جدول می‌روند و کسب دو امتیاز از این دو بازی برای قهرمانی‌شان کافی است. امیدهای بارسا برای قهرمانی زمانی از دست رفت که این تیم در ماه ژوئن در سه بازی مهم مقابل سویا، سلتاویگو و اتلتیکو مادرید نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدست نیاورد.

 

سوارز در این باره به روزنامه اسپورت گفت:" اگر بخواهیم صادق باشیم قهرمانی در لیگ عملا غیرممکن است. بازی مقابل سویا بازی‌ای بود که کار را برای ما خیلی سخت کرد. ما فرصت خوبی داشتیم. آن بازی مهم بود ولی کلید اصلی بازی مقابل سلتاویگو بود. ما بهترین فرصت را در آن بازی از دست دادیم. اگر سلتا را برده بودیم در مقابل اتلتیکو وضعیت بهتری داشتیم. ضربه اصلی به ما در بازی سلتا وارد شد".

 

1511254

 

ستاره اروگوئه‌ای بارسا در ادامه گفت:" حالا باید فصل را خوب تمام کنیم و به چمپیونزلیگ برویم. در لالیگا هر تیمی باید از خود انتقاد کند. ما با دستهای خودمان اجازه دادیم جام قهرمانی بلغزد و از دست‌مان خارج شود. ما این را می‌دانیم که همه چیز به ما بستگی داشت و به دنبال بهانه نمی‌گردیم. حالا برای غرور خودمان و پرستیژ بارسا باید دو بازی باقی مانده را ببریم و بعد با تمام توان روی تنها جامی که هنوز برای گرفتنش شانس داریم تمرکز کنیم. لیگ قهرمانان".

 

 

 

دیدگاه‌ها