کد خبر : 1696016 | 25 تیر 1399 ساعت 11:58 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل تاخیر در حضور امید سینگ در تیم ملی هند

هافبک ایرانی- هندی نفت مسجدسلیمان به خاطر شیوع کرونا هنوز نتوانسته خودش را به ایگور استیماچ معرفی کند.

دلیل تاخیر در حضور امید سینگ در تیم ملی هند

به گزارش "ورزش سه"، امید سینگ یکی از بازیکن دو ملیتی فوتبال ایران است. او که پدری هندی و مادری ایرانی دارد، مدت ها است نظر ایگور استیماچ سرمربی کروات تیم ملی هند را جلب کرده و قرار است به زودی برای بازی در این تیم راهی سرزمین هفتاد و دو ملت شود.


سینگ که از ماه ها قبل درگیر انجام امور اداری برای دریافت گرین کارت کشور هند بود، تقریبا همه کارهایش را انجام داده و طبق هماهنگی ها به اردوی پیش رو تیم ملی این کشور هم دعوت خواهد شد اما مساله ای که ممکن است سفرش را به تاخیر بیندازد، شیوع ویروس کرونا است.


خطر ناک شدن شیوع کرونا در هند باعث شده تا پروازها به این کشور با مشکل روبه رو شود و به همین خاطر احتمال دارد هافبک سرعتی و تکنیکی نفت مسجدسلیمان با تاخیر راهی کشور هند شود.


سینگ این روزها در ترکیب نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی دارد و زیر نظر مهدی تارتار توانسته نقش موثری در بازی های تیمش داشته باشد. قرارداد او با نفت فصل جاری به پایان می رسد و با توجه به پیشنهادهایی که از چند تیم باشگاهی هند هم دریافت کرده ممکن است به طور کلی راهی کشور هند شود و نه تنها برای تیم ملی این کشور به میدان برود که در لیگ هند هم فوتبالش را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها