کد خبر : 1696019 | 25 تیر 1399 ساعت 12:01 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

تصمیم گل گهر و ضربه بزرگ به مهاجری

رضا مهاجری به بهانه حضور در گل گهر سیرجان از ماشین سازی جدا شد اما در نهایت گل گهر مجید جلالی را برگرداند و شهر خودرو هم سهراب بختیاری زاده را به عنوان سرمربی بخدمت گرفت تا یک بار دیگر او خانه نشینی را تجربه کند!

تصمیم گل گهر و ضربه بزرگ به مهاجری

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری که به خاطر بیماری آمبولی ریه نساجی را تر ک کرد؛ آنهم درست در زمانی که به دلیل واگذاری همه سهام باشگاه از سوی صنیعی فر به حدادیان باشگاه مازنی سر و سامان گرفت تصور می شد با حضور دوباره در ماشین سازی به چرخه لیگ برتر بر می گردد اما یک تصمیم اشتباه منجر به خانه نشینی اش شد.

 

رضا مهاجری که تصورمی کرد گل گهر  برای او  تیمی بهتر از ماشین سازی است بعد از دو هفته حضور در ماشین سازی طی صحبت با مدیران این باشگاه تبریز را ترک کرد. همان طور که اشاره شد بهانه پیشنهاد گل گهر بود و قرار بود با این تیم قراردد 1.5 ساله امضاء کند اما در میانه های راه شرایط تغییر کرد و گل گهر که حاضر شده بود در ازای بخدمت گیری رضا مهاجری 200 میلیون تومان به ماشین سازی بدهد تصمیم  خود را تغییر داد و دوباره تصمیم گرفت با مجید جلالی به کار ادامه دهد. در این کش و قوس صحبت از حضور رضا مهاجری در شهر خودرو مطرح شد اما این تیم در نهایت با سهراب بختیاری زاده گزینه تیم ملی جوانان به نتیجه رسید تا رضا مهاجری دوباره خانه نشین شود. طبیعتا این مربی اگر تصمیم به جدایی از ماشین سازی نمی گرفت؛ در حالی که این تیم را آگاهانه انتخاب کرده بود در هفته های پایانی لیگ برتر هم روی نیمکت می نشست در حالی که اکنون جای خود را در این تیم به هومن افاضلی داده است. البته رضا مهاجری این شانس را دارد که سرمربی تیم پارس جنوبی جم شود.

 

بازیکنان تیم ها در جریان بازی ها اگر با پیشنهاد بهتری برای بازی مواجه شوند بر اساس قوانین سخت گیرانه ای که وجود دارد نمی توانند تیم های فعلی خود را ترک کنند و به تیم بهتر بروند اما مربیان در یکی دو سال اخیر و به بهانه دریافت پیشنهاد بهتر تیم های خود را ترک می کنند. با اتفاقی که برای رضا مهاجری رخ داد مشخص شد همه پیشنهاداتی که ارایه می شود قابل اتکا نیست و گاهی پیشنهاد وسوسه بر انگیز تیم ها به جای اینکه وضعیت بهتری برای مربی رقم بزند وضعیت او را بدتر خواهد کرد. نمونه اتفاقی که برای رضا مهاجری رخ داده است.

دیدگاه‌ها