کد خبر : 1696157 | 25 تیر 1399 ساعت 22:54 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

کادرجدید و‌برنامه های تازه در گل‌گهر

ضدحمله مجید جلالی به سقوط

مجید جلالی بعد از بازی با پیکان استعفا داد و‌چند روزی د تمرینات تیمش شرکت نکرد او اما در بازگشت به گل گهر با توپ پر آمده است.

ضدحمله مجید جلالی به سقوط

به گزارش "ورزش سه"، مجیدجلالی یکی از با تجربه ترین مربیان حال حاضر لیگ برتر است. او‌ امسال اما در گل گهر یکی از دشوارترین ماموریت های دوران حرفه ای اش را سپری می کند.


جلالی وقتی از اواسط نیم فصل اول به گل‌گهر آمد با تیمی مواجه بود که ننایج خوبی نگرفته و انگار برای سطح رقابت های لیگ برتر تجهیز نشده بود ، او اما با آرامش و پشتکار همیشگی اش به دنبال ساختن تیمش از نظر تاکتیکی برآمد و هر چند نتایج ابتدای کار خوب نبود اما هرچه گذشت نمودار حرکتی گل گهر شکل صعودی گرفت به طوری که آنها در شش بازی اخرشان قبل از تعطیلی به خاطر شیوع کرونا سه برد و سه مساوی کسب کرده بودند.


تعطیلی طولانی و‌سپس آن تست های مثبت کرونای پیش از شروع تمرینات کمی تمرکز گل گهری ها را در اولین سال حضورشان در لیگ برتر گرفت هرچند انها در شروع مجدد مسابقات دو‌بازی بسیار سخت برابر سپاهان و‌شهرخودرو داشتند که نمایششان طوری بود که تحسین مربیان حریف را به همراه داشت.
با اینجال بازی با پیکان که اشتباهات داوری لطمات بزرگی به گل گهر زد باعث شد تا جلالی استعفا بدهد.


او‌بعد از این بازی استعفا داد تا به قول خودش دست باشگاه را برای انتخاب های دیگر باز بگذارد اما محمدجواهری مدیرعامل و هیات مدیره گل گهر با وجود گزینه های زیادی که به آنها معرفی می شد در نهایت منطقی ترین تصمیم را گرفت تا این راه را با آقا معلم ادامه بدهد.
جلالی اما با توپ پر برگشت و با چند حرکت جالب به شرایط سقوط تیمش ضدحمله زد.


او که کمی از مشکلات حاشیه ای درون تیمی رنج می برد با اضافه کردن دو دستیار سرشناس عملا وزن نیمکتش را به طرز جالبی افزایش داد.
او ابتدا پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال و سپس مجتی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو را به کادرفنی اش اضافه کرد تا گل گهر یکی از کادرفنی های اسم و رسم دار لیگ برتر‌ را داشته باشد.


با وجود انگیزه بالای آقا معلم ، گل گهر امید زیادی دارد تا بتواند در بازیهای باقیمانده مجوز یک فصل دیگر حضور در لیگ برتر‌را بگیرد.
او و گل گهر جمعه یک بازی حساس را برابر شاهین بوشهر برگزار می کنند.

دیدگاه‌ها