کد خبر : 1696071 | 25 تیر 1399 ساعت 15:55 | 21.5K بازدید | 6 دیدگاه

بیش از اینکه مقصر ما باشیم

ستین: رئال شایسته قهرمانی در لالیگاست

کیکه ستین سرمربی بارسلونا معتقد است از دست رفتن قهرمانی تیمش در لالیگا بیشتر به خاطر شایستگی های رئال و ثبات در نتیجه گیری این تیم بوده است.

ستین: رئال شایسته قهرمانی در لالیگاست

به گزارش "ورزش سه"، فردا هفته 37 و ماقبل پایانی لالیگا برگزار خواهد شد و بارسا باید در زمین خود به مصاف اوساسونا برود. همزمان رئال در ورزشگاه دی استفانو میزبان ویارئال خواهد بود و در صورت پیروزی می تواند قهرمانی اش را مسجل کند.

 

 

1511343

 

 

روز گذشته لوئیس سوارز ستاره بارسا در مصاحبه با اسپورت گفت که قهرمانی لالیگا غیرممکن خواهد بود.

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با اوساسونا در واکنش به اظهارنظر سوارز گفت:« این نظر خود سوارز است و هنوز ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد ولی قطعا قهرمان شدن ما کار دشواری خواهد بود. رئال هر 9 بازی اخیر خود را برده و چنین تیمی باید در دو هفته پایانی یک بازی را ببازد و یکی را هم مساوی کند و ما نیز دو بازی پیش رو را پیروز شویم. سه مساوی به حریفان دادیم و برتری دو امتیازی مان از دست رفت؛ با این حال تا روز آخر می جنگیم.»

 

لیونل مسی:« شرایط لئو خوب است. درست است که آمار و ارقام گلزنی مسی در هفته های اخیر مثل گذشته نبوده ولی همه از توانایی های مسی آگاهیم. اگر گل نزند، قطعا پاس گل می دهد و هر چیزی که در تعریف از مسی باشد را قبلا گفته ام.»

 

مسئول اول از دست رفتن لالیگا:« به نوبه خودم مسئولیتم را در این زمینه قبول می کنم ولی به طور کامل تنها مسئول این ناکامی احتمالی نیستم. طبیعی است که مربی همیشه مسئول اول هر شکستی است. در آن سه دیداری که مساوی کردیم، عملکردمان خیلی هم بد نبود. معتقدم دلیل اصلی از دست رفتن قهرمانی ما شایستگی های رئال بوده که تمام بازی هایش پس از شروع مجدد لالیگا را پیروز شده است. آنها اگر قهرمان شوند، لایقش بوده اند.»

 

قانون شکنی های پیکه(ورود با دوچرخه به نوکمپ و اسکی روی آب):« نمی دانم که او اجازه اسکی روی آب را داشته یا نداشته است. از قوانین داخلی باشگاه اطلاعی ندارم.»

 

 

1507718

 

 

محدودیت بازیکن در بارسا:« تعداد بازیکنان در دسترس ما در تیم اول زیاد نیست و خستگی هم مزید بر علت شده است تا شاداب نباشیم. به نظر می آید که تیم خسته شده است ولی در زمین به اندازه کافی خوب بوده ایم. نباید شایستگی های رقبا را زیر سوال ببریم چرا که آنها هم تلاش می کنند تا امتیاز بگیرند. وایادولید و اوساسونا در هفته های اخیر از سیستم چرخشی استفاده کرده اند چون تعداد زیادی بازیکن در اختیار داشتند ولی ما نمی توانستیم چنین کاری انجام دهیم. متاسفانه دی یونگ را هم در میانه بازی ها به دلیل مصدومیت از دست دادیم. او الان مشکلی برای همراهی تیم ندارد و فردا احتمالا بتواند به میدان برود. اینکه از ابتدا یا به عنوان بازیکن تعویضی، هنوز مشخص نیست.»

 

رئال برتر از بارسا از حیث فوتبال:« دوست ندارم به ارزیابی کیفی رئال بپردازم. معتقدم در بازی هایی که امتیاز از دست دادیم، می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. البته در برخی زمینه ها از تیمم رضایت ندارم و مثلا در تمام کنندگی می توانستیم دقت بیشتری به خرج دهیم و یا با آرامش بیشتری در میدان حاضر شویم. از لحاظ ثبات در تحمیل بازی خودمان بر حریفان و نیز نتیجه گیری ضعف هایی داشتیم.»

 

 

1511096

 

 

ادامه کار در لیگ قهرمانان « رئیس باشگاه در این مورد حرف زد و قطعا در لیگ قهرمانان سرمربی بارسا خواهم بود.»

 

آینده:« طبیعتا خودم را فصل بعد سرمربی بارسا می دانم و تا زمانی که باشگاه بخواهد. چنین شرایطی را قبلا هم تجربه کرده ام. معتقدم باید به مربی زمان داد تا ارزش هایش را نشان دهد و در انتها و بر اساس دستاوردهایش در مورد او قضاوت کرد. در حال حاضر اطمینان دارم که فصل بعد نیز روی نیمکت بارسا خواهم بود.»

 

دیدگاه‌ها