کد خبر : 1696090 | 25 تیر 1399 ساعت 16:54 | 33.1K بازدید | 3 دیدگاه

سعادتمند:90 درصد پول بویان آماده است

واکنش مدیرعامل استقلال به خبر محرومیت باشگاه

مدیرعامل استقلال می گوید دلیلی برای نگرانی نیست و این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی محروم نخواهد شد.

واکنش مدیرعامل استقلال به خبر محرومیت باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفت و گو با شبکه خبر سیما درباره موضوع محرومیت باشگاه آبی پوش از 3 پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر پرداخت نشدن طلب بویان بیان کرد: ما پرونده‌های زیادی در فیفا داشتیم که 6 پرونده را از طریق مطالبات فیفا پرداخت کردیم. روز گذشته هم ایمیلی از فیفا دریافت کردیم که باید طلب بویان را پرداخت کنیم، البته 90 درصد طلب وی آماده پرداخت است و بقیه این رقم هم پرداخت می‌شود.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا فشاری روی باشگاه به خاطر محرومیت است، گفت: ما مشکلی برای زمان پرداخت نداریم اگر چه تفاوت نرخ ارز باعث شده دچار مشکل شویم و برای 2 نفر باید حدود 900 هزار دلار پرداخت کنیم. هم هیات مدیره و هم کارگزار در تلاش هستند این مشکل حل شود ولی اینکه ما محروم شده‌ایم و اینگونه صحبت‌ها درست نیست.


مدیرعامل استقلال با اشاره به طلب وینفرد شفر تاکید کرد: علاوه بر پرونده بویان ما رقمی حدود 600 هزار دلار باید به شفر پرداخت کنیم و از روز گذشته به ما ابلاغ شده که به مدت 1 ماه فرصت داریم که طلب شفر را پرداخت کنیم.


سعادتمند در پایان افزود: یک گروه حقوقی قوی استخدام کرده ایم تا پرونده‌ها را پیگیری کنند. ما همه را بررسی می‌کنیم ولی حجم این پرونده‌ها بسیار زیاد است مثلا در 77 پرونده فقط در 3 پرونده برنده شدیم.

دیدگاه‌ها