کد خبر : 1696133 | 25 تیر 1399 ساعت 20:42 | 47.2K بازدید | 2 دیدگاه

استرس می‌دهند، غلو می‌کنند و باعث نگرانی می‌شوند؛

واکنش پرسپولیس به خبر محرومیت نقل و انتقالاتی

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در واکنش به محرومیت نقل و انتقالاتی آن را «استرس رسانه ای» خوانده و همچنین به توضیحات در این زمینه پرداخته است.

واکنش پرسپولیس به خبر محرومیت نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که با استناد به منافع موثق خبر محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پی بدهی های خارجی این باشگاه از سوی ورزش سه منتشر شد که حالا واکنش این باشگاه سرخپوش پایتخت را در دو سطح روابط عمومی و مدیر حقوقی به همراه داشته که البته هر یک تناقض ها و نقاط ابهام خاص خود را دارند.

 

باشگاه پرسولیس در آنچه اطلاعیه خوانده، صراحتا خبر محرومیت نقل و انتقالاتی را تکذیب کرده اما در ادامه نکات مهمی را به نگارش درآورده است؛ نکته نخست این که سرخ ها اعلام کرده اند که «هیچ حکمی از سوی مراجع بین‌المللی علیه باشگاه ابلاغ نشده است» که مشابه این واکنش دو سال پیش در ماجرای بسته شدن دو پنجره نیز وجود داشت. در ادامه آمده که دادگاه CAS به دفاعیات پرسپولیس ایراد شکلی گرفته و نامه فرستاده که البته پرسپولیس بدون تشریح این ایرادات، اعلام کرده که پاسخ آن ارسال شده است. همچنین قرمزها تائید کرده اند که «کمیته انضباطی فیفا» در روزهای اخیر نامه ای را به این باشگاه ارسال کرده اما دراطلاعیه صحبتی از محتوای این نامه نیامده است.

همچنین خواجه وند مدیر حقوقی سرخ ها خبرهای مربوط به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس که البته در صورت پرداخت جریمه قابل برگشت خواهد بود را «استرس رسانه ای» خوانده و گفته است: «باید بدون تعارف بگویم باور کنید تا این اندازه که گزارش‌های نیمه موثق من و باشگاه را تحت فشار قرار می دهد، خود پرونده تحت فشارم نمی‌گذارد.»

 

او همچنین در واکنش به محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی اظهار داشته است: «درباره این خبر تا حدی غلو شده است.» او در پایان صحبت های خود نیز گفته: «همین خبری که امروز پخش شد برای ما و هواداران ایجاد نگرانی و استرس می‌کند.»

 

با این حال با توجه به شرایط شکل گرفته و ادعای باشگاه پرسپولیس انتظار  می‌رود بخش بین الملل و حقوقی این باشگاه برای رفع نگرانی هواداران خود اسناد مربوط به پرداخت حق دادرسی این پرونده را منتشر کند. موضوعی که می‌تواند حواشی و جنجال‌های اخیر که با تکذیب باشگاه و تداوم نگرانی هواداران همراه بوده را برطرف کند.

دیدگاه‌ها