کد خبر : 1696158 | 25 تیر 1399 ساعت 22:59 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

سیمئونه: رئال و بارسا دو تیم شگفت انگیز هستند

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است که با وجود رئال مادرید و بارسلونا قهرمانی در رقابت‌های لالیگا امری بسیار دشوار است.

سیمئونه: رئال و بارسا دو تیم شگفت انگیز هستند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در مقطعی از فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکردی ناامید کننده را از خود ارائه داد؛ موضوعی که باعث شد در بخشی از فصل حضور این تیم در جمع چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط آنها در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 

با این حال شاگردان دیگو سیمونه بعد از پیگیری مجدد رقابت ها عملکرد کم نقصی را از خود ارائه دادند و حالا در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لالیگا، حضور خود در رقابت های چمپیونزلیگ فصل آینده را قطعی کرده‌اند.

 

 

 

1511477

 

 

دیگو سیمونه اما پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ختافه صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. سرمربی آرژانتینی گفت: " ما در لیگی بازی می‌کنیم که معمولاً یکی از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در آن به قهرمانی دست پیدا می‌کنند. البته در کشورهای دیگر قهرمان اصلاً تغییر نمی‌کند. همواره یوونتوس در ایتالیا، بایرن مونیخ در آلمان و پاری سن ژرمن در لیگ یک فرانسه قهرمان می شوند.

 

شما به رئال مادرید نگاه کنید. آنها در 9 بازی اخیر خود به 9 پیروزی دست یافته اند. این در حالی است که ما 6 بار پیروز شدیم و به سه تساوی دست یافتیم اما باز هم از آنها شش امتیاز کمتر کسب کردیم. رئال مادرید و بارسلونا دو تیم شگفت انگیز هستند. شاید بتوان آنها را در تک بازی شکست داد اما غلبه بر این دو تیم در طول یک فصل کار بسیار دشواری است."

دیدگاه‌ها