کد خبر : 1696178 | 26 تیر 1399 ساعت 02:12 | 34.1K بازدید | 9 دیدگاه

ساسولو 3 - 3 یوونتوس؛ کابوس میلان تکرار نشد!

یوونتوس 2 امتیاز دیگر از دست داد و مقابل ساسولو 3-3 متوقف شد.

ساسولو 3 - 3 یوونتوس؛ کابوس میلان تکرار نشد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس مانند دیدار مقابل میلان برتری 0-2 از دست داد و سه بار دروازه اش را باز شده دید، اما در نهایت به گل تساوی دست یافت و مقابل ساسولو به تساوی 3-3 رضایت داد.

 

بیانکونری بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه شش به گل رسید. یوونتوس در سمت راست صاحب یک ضربه کرنر شد و در ریباند این دانیلو بود که با یک ضربه تماشایی و بهره گیری از اشتباه دروازه بان ساسولو موفق به گلزنی شد.

 

1511515

 

نمایش درخشان تیم مهمان ادامه یافت و یوونتوس خیلی زود و در دقیقه 12 به گل دوم هم دست یافت. روی پاس پشت مدافعان و تماشایی میرالیم پیانیج از داخل زمین خودی، گونسالو ایگواین صاحب موقعیتی تک به تک شد و توانست با ضربه ای دقیق گل دوم را نیز وارد دروازه ساسولو کند.

 

1511517

 

در دقیقه 16 و روی پاس تماشایی بوگا این ساسولو بود که فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه براردی از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

 

در دقیقه 24 ارسال بازیکنان ساسولو می توانست به صورت اتفاقی وارد دروازه یوونتوس شود، اما شزنی با مهاری تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

 

اما در دقیقه 29 ساسولو به گل رسید. روی اشتباه عجیب مدافعان یووه و پاس کاپوتو، دوریچیچ در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم به طاق دروازه موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 37 و روی حرکت تماشایی ساسولو براردی می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما باز هم شزنی با مهاری تماشایی دروازه تیمش را نجات داد و در نهایت نیمه نخست با برتری 1-2 یوونتوس به اتمام رسید.

 

اما میزبان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 ساسولو به گل دوم هم رسید. این تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که دومنیکو براردی با یک ضربه فوق العاده گل تساوی را نیز به ثمر رساند.

 

طوفان ساسولو ادامه یافت و در دقیقه 55 گل سوم هم به ثمر رسید. ارسال زمینی براردی در دهانه دروازه به کاپوتو رسید و او دروازه خالی یوونتوس را به راحتی باز کرد.

 

در دقیقه 61 و روی پاس دیبالا، رونالدو در دهانه دروازه صاحب موقعیت فوق العاده گلزنی شد، اما ضربه والی او در اختیار کانسیلی قرار گرفت.

 

1511516

 

اما در دقیقه 65 یوونتوس به گل تساوی دست یافت. ارسال رودریگو بنتانکور از نقطه کرنر سمت راست با ضربه سر دقیق الکس ساندرو وارد دروازه ساسولو شد.

 

در دقیقه 78 رونالدو در محوطه صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل برتری تیمش شد، اما این بار ضربه زمینی او با مهار کانسیلی همراه شد.

 

در دقیقه 84 ساسولو تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفت، اما شزنی دروازه تیمش را برابر ضربه ترائوره نجات داد و در ریباند نیز ساندرو روی خط دروازه ضربه بوگا را دور کرد. در دقیقه 92 بورابیا می توانست دروازه یوونتوس را باز کند، اما ضربه زیبای او با مهار موفق شزنی همراه شد تا در نهایت بازی با تساوی 3-3 تمام شود.

دیدگاه‌ها