کد خبر : 1696299 | 26 تیر 1399 ساعت 20:13 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

ایجنت سابق مهاجم رئال:

بنزما به علت رابطه بد با مورینیو خواهان ترک رئال بود

مدیر برنامه سابق کریم بنزما صحبت های جالبی را درباره این ستاره فرانسوی رئال مادرید مطرح کرد.

بنزما به علت رابطه بد با مورینیو خواهان ترک رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتقادات فراوانی که طی سال‌های گذشته از کریم بنزما وجود داشته اما این ستاره فرانسوی در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده و در صورت قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا باید از او به عنوان کلیدی ترین فرد در تیم زین الدین زیدان در فاز هجومی یاد کرد.

 

 

1511475

 

 

در حقیقت ستاره فرانسوی با به ثمر رساندن 19 گل در 35 بازی فصل جاری لالیگا تا حدود زیادی جای خالی کریستیانو رونالدو که در سال 2018 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست را پر کرده است. همچنین عملکرد بنزما باعث شده که در این فصل کمتر به خرید 60 میلیون یورویی کهکشانی‌ها یعنی لوکا یوویچ بازی برسد.

 

مدیر برنامه سابق کریم‌ بنزما اما امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که این بازیکن در مقطعی تا آستانه جدایی از رئال و بازگشت به لیون پیش رفته است. کریم جزیره حالا ضمن تمجید از بنزما در این باره گفت: " امروز با شرایطی که او در رئال مادرید دارد، حالا به چیزی دست یافته که هر فوتبالیستی به دنبال آن است. بازی در رئال مادرید، رابطه خوب با سرمربی و مورد تحسین قرار گرفتن توسط هواداران چیزی است که باعث می‌شود او راهی تیم دیگری نشود.

 

 

1511700

 

 

با این حال زمانی که در مقطعی رابطه او با سرمربی سابق رئال یعنی ژوزه مورینیو به بدترین شکل ممکن رسیده بود، از من درخواست کرد که او را به لیون بازگردانم. با این حال من به او پاسخ منفی دادم و گفتم که باید در آنجا بماند تا بدرخشد. او نیز این کار را انجام داد اما فکر می کنم که در آینده امکان بازگشت او به لیون وجود دارد."

دیدگاه‌ها