کد خبر : 1696300 | 26 تیر 1399 ساعت 20:13 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

طبق ادعای پزشک ، سخنگوی باشگاه سپاهان:

برای مذاکره با قلعه نوعی منتظر پایان فصل هستیم

سخنگوی باشگاه سپاهان اعلام داشت ابتدا به دنبال این هستیم که این فصل تمام شود و سپس برای تمدید قرارداد با سرمربی کنونی تیم صحبت خواهیم کرد.

برای مذاکره با قلعه نوعی منتظر پایان فصل هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سید علی پزشک عضو هیئت‌رئیسه باشگاه سپاهان و سخنگوی این باشگاه ابتدا ضمن اعلام رسیدن این تیم به تبریز برای دیدار مقابل تراکتور، درخصوص نتایج تست کرونا مجموعه اعضای سپاهان گفت: « فکر می‌کنم ما حدود سه یا چهار روز پیش از کلیه اعضای تیم تست به عمل آوردیم که خوشبختانه هیچ نتیجه مثبتی نداشتیم و در حال حاضر با توجه به تمهیداتی که باشگاه در ارتباط با پرواز اختصاصی و اتوبوس‌های اختصاصی در نظر گرفته است، سعی داریم تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و همه بازیکنان و کادر فنی در سلامت کامل به سر می‌برند.»


وی درباره بازی‌های معوقه دو تیم فولاد و استقلال و شرایط نابرابر درباره تعداد بازها در پایان لیگ اظهار داشت: «اصولاً انتظار می‌رفت که این اتفاق بیفتد و این امر قابل پیش‌بینی بود. البته بازی‌های هم‌زمان در هفته‌های پایانی تمام لیگ‌ها در تمام جهان مرسوم است که تمرکز تیم‌ها فقط روی بازی خودشان باشد، اما الآن شرایط عادی نیست و ما این را هم درک می‌کنیم. هر دو نظر می‌تواند درست باشد. اینکه هیچ‌کدام از بازی‌ها تعویق نیفتد و اگر بازی‌ها هم‌زمان انجام شود برای ما مطلوب‌تر است که ما این مورد را به سازمان لیگ سپرده‌ایم.»


پزشک درباره میزبانی متمرکز قطر درباره بازی‌های باقی‌مانده لیگ قهرمانان آسیا و ارائه جزئیاتی از این میزبانی گفت: «من طی صحبت‌هایی که من با باشگاه داشتیم به من گفته شد که هفته آینده قرار است ای اف سی مکاتباتی با ما داشته باشند. البته میزبانی قطری‌ها هم شاید ازلحاظ سلامت سلامتی بازیکنان بدهم نباشد. اگرچه ما طی نامه‌ای که به کنفدراسیون آسیا زده بودیم گفتیم که ترجیح می‌دهیم که بازی‌ها در شهر خودمان برگزار شود اما درنهایت باید ببینیم در این مورد واکنش کشورهای دیگر چه خواهد بود.»


وی در ارتباط با حضور آقای نیکفربه عنوان سرپرست و اینکه چه زمانی مدیرعامل سپاهان قرار است مشخص شود عنوان داشت: «فعلاً ما بنا را بر این قراردادیم که تا پایان فصل ایشان به‌عنوان سرپرست حضورداشته باشد و فعلاً به ایشان زحمت دادیم تا در پایان فصل تصمیمات نهایی را اتخاذ کنیم.»


سخنگوی باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا در فصل آینده قصد تمدید با کادر فنی فعلی را دارند گفت: «ما فعلاً تمرکزمان را روی بازی‌های باقی‌مانده گذاشته‌ایم و اینکه به دنبال این هستیم تا فصل را به سرانجامی برسانیم و سپس با توجه به اینکه هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری داریم با ایشان صحبت می‌کنیم. من همین چند دقیقه پیش با آقای قلعه نوعی که صحبت کردم دیدم ایشان هم تمرکزش تنها روی سپاهان است و چیزی هم که در تمام این چند سال از ایشان سراغ داریم آقای قلعه نوعی تا زمانی که قرارداد داشته باشند با هیچ باشگاهی مذاکره نمی‌کند و کاملاً پایبند به مسائل حرفه‌ای هستند. همان‌طور که گفتم اجازه دهید فصل به اتمام برسد و آن موقع همه‌چیز خودبه‌خود روشن خواهد شد. انشاء الله سهمیه بگیریم و در آسیا و در جام حذفی موفق باشیم و به‌عنوان کلام آخر می‌خواهم که از طریق فضای مجازی آرامش را از تیم نگیرند و هواداران که حالا که از تیم دور هستند این بهترین هدیه‌ای است که می‌توانند به باشگاه بدهند. تماشاگران ما می‌توانند از فضای مجازی به‌عنوان یار دوازدهم استفاده کنند. البته همان‌طور هم که دیدید نشان دادیم با تمدید قرارداد نورافکن و کریمی برای سال آینده برنامه‌های خوبی داریم.»

دیدگاه‌ها