کد خبر : 1696334 | 26 تیر 1399 ساعت 22:54 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک کسیه:

زلاتان قهرمان بزرگی است و تجربه میلان را افزایش داده

فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان می‌گوید که این تیم می تواند سهمیه اروپایی را به دست آورد.

زلاتان قهرمان بزرگی است و تجربه میلان را افزایش داده

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه میلان فصل جاری رقابت‌های سری آ را بسیار ناامیدکننده آغاز کرد و در مقطعی از فصل به رتبه های پایانی جدول نیز سقوط کرد اما رفته رفته و با انتخاب استفانو پیولی به عنوان سرمربی این تیم و انتقال بازیکنی نظیر زلاتان ابراهیموویچ به روسونری، باعث شد که اوضاع آن ها بسیار بهتر شود.

 

میلان در بازی های خود بعد از شروع مجدد سری آ نتایج خوبی کسب کرده و حتی امید فراوانی برای کسب سهمیه اروپایی دارد. هافبک ساحل عاجی این تیم یعنی فرانک کسیه می‌گوید: " در طول تعلیق مسابقات ما به خوبی کار کردیم و تمام حرف‌های مربی را گوش دادیم. ما همچنین در کارهای بدنی نیز فوق‌العاده عمل کردیم و شما می توانید این مسائل را در نتایج ما مشاهده کنید.

 

 

1511749

 

 

ما مقابل تیم‌های فوق العاده ای به پیروزی رسیدیم چرا که میلان تیم بزرگی است. ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و به تلاش ادامه دهیم و تا پایان روند خود را حفظ کنیم. ما نباید خیلی به نتایج رم نگاه کنیم تنها کافیست که بیشترین تلاش خود را انجام داده و همه امتیازات را کسب کنیم."

 

کسیه همچنین در پایان درباره فوق ستاره سوئدی روسونری یعنی زلاتان ابراهیموویچ نیز گفت: " ابراهیموویچ قهرمان بزرگی است و تجربه زیادی را برای تیم به ارمغان آورده است. هنگامی که به او نزدیک می‌شوید، می‌تواند کمک زیادی به شما بکند."

 

 

1509850

دیدگاه‌ها