کد خبر : 1696664 | 28 تیر 1399 ساعت 13:02 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیائر: جایگاه میلان بالاترین نقطه فوتبال اروپا است

سیمون کیائر ستاره دانمارکی آث میلان که اخیرا قراردادش با این تیم را دائمی کرده می‌گوید میلان همیشه برایش تیمی خاص و عزیز بوده.

کیائر: جایگاه میلان بالاترین نقطه فوتبال اروپا است

به گزارش "ورزش سه"، سیمون کیائر ستاره دانمارکی که هفته گذشته روز چهارشنبه قرارداد خود با باشگاه آث میلان را دائمی کرد می‌گوید بازی در میلان همیشه آرزویش بوده و از اینکه قراردادی دائمی با این تیم دارد به خود می‌بالد.

 

دفاع وسط 31ساله دانمارکی که ازماه ژانویه به صورت قرضی از سویا به میلان منتقل شده بود روز چهارشنبه قرارداد خود را با این تیم دائمی کرد.

 

1512333

 

کیائر در گفتگو با گل در این باره گفت:" میلان، همیشه میلان است. من دوازده سال پیش که به عنوان یک فوتبالیست جوان کشورم را ترک کرده و راهی خارج شدم و به پالرمو پیوستم معتقد بودم باشگاه واقعی من میلان است".

 

ستاره جدید آث میلان در ادامه گفت:" همان موقع به ایجنتم گفتم یک روز می‌خواهم پیراهن قرمز و مشکی میلان را بپوشم. قبلا چند بار به پیوستن به میلان خیلی نزدیک شدم ولی حالا زمان مناسب از راه رسیده. میلان باشگاهی غول‌آسا با تاریخی عظیم است".

 

کیائر در ادامه گفت:" من واقعا باور دارم بازی کردن در میلان یک امتیاز است. امیدوارم بتوانم به میلان کمک کنم تا بتواند به جایی برگردد که به آن تعلق داریم. به بالاترین نقطه فوتبال ایتالیا و اروپا".

 

 

دیدگاه‌ها