کد خبر : 1696380 | 27 تیر 1399 ساعت 02:18 | 35.7K بازدید | 2 دیدگاه

این یک بی‌عدالتی علنی بود؛

جمشیدی: مجسمه داور را در اصفهان نصب می‌کنیم!

سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به اتفاقات بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی خواستار ورود نهادهای نظارتی به مسائل فوتبال شد.

جمشیدی: مجسمه داور را در اصفهان نصب می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدی درباره داوری دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی گفت: واقعا باید به حال فوتبال ایران تاسف خورد، اتفاقاتی که در بازی ذوب‌آهن  با ماشین سازی رخ داد به هیچ‌وجه قابل پذیرش برای مردم شریف اصفهان، کارگران و پرسنل زحمتکش کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن و همچنین عدالتخواهان جامعه فوتبال ایران نیست و نخواهد بود.


او ادامه داد: کمیته داوران، سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال ایران باید در برابر این بی‌عدالتی علنی موضع‌گیری روشن خود را اعلام کنند و ما از حق مردم اصفهان و خانواده بزرگ ورزش ذوب‌آهن نخواهیم گذشت. به نظر می‌رسد نهادهای نظارتی باید بیشتر و گسترده‌تر از همیشه به فوتبال ایران ورود کنند.


سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: واقعا باید پرسید که به کدامین گناه این‌گونه با ذوب‌آهن  که همواره مظلوم و نجیب بوده، رفتار می‌کنند؟ مساله آنچنان حاد و علنی بود که قاسم حدادی‌فر، کاپیتان خوش اخلاق ذوب‌آهن  که سالیان سال به‌عنوان برترین بازیکن اخلاق‌مدار فوتبال کشور انتخاب شده، با کارت قرمز داور روبه‌رو شد.


عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: اطمینان داشته باشید که داور این دیدار به منفورترین چهره برای مردم اصفهان تبدیل شد و هرگز آن چه با بی‌عدالتی علنی در چمن ورزشگاه فولادشهر انجام داد، فراموش نخواهد شد. این داور بایستی در یکی از برنامه‌های سراسری و پر بیننده فوتبال رسما از مردم اصفهان عذرخواهی کند و در غیر این‌صورت تندیس این شخص را به‌عنوان یک چهره منفور در شهر اصفهان به نمایش عموم مردم خواهیم گذاشت.

 

1511775


جمشیدی تصریح کرد: از همه ملت شریف و فوتبال دوست ایران تقاضامندم که فیلم مسابقه ذوب‌آهن و ماشین سازی را نگاه کنند و ببینند که در این مسابقه چه بر سر ذوب‌آهن آوردند؟! این داور بایستی نقره داغ شده و برای همیشه از داوری فوتبال کنار گذاشته شود، در غیر این‌صورت سلامت و حیثیت جامعه شریف داوران زحمتکش فوتبال ایران لکه دار باقی خواهد ماند. 


سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: اگر عملکرد به شدت ضعیف و غیرقابل دفاع داور این دیدار، عمدی و حاصل جریانات پشت پرده مافیای فوتبال ایران باشد که واسفا و این داور و دیگر دست‌اندرکاران این ناداوری علنی، تا ابد اسیر وجدان خود خواهند بود و اگر سهوی باشد که باید از عملکرد کمیته و دپارتمان داوری تاسف خورد که چنین داور بی‌تجربه‌ای را برای این مسابقه حساس و ۶ امتیازی انتخاب و چیدمان کرده‌اند.

 

او ابراز کرد: در حقیقت باید اشاره کنم که ما از تیم ماشین‌سازی شکست نخوردیم، بلکه تیم داوری و به ویژه داور اصلی این مسابقه شکست ناجوانمردانه را به ذوب‌آهن  تحمیل کردند و ما بی‌صبرانه منتظر بازبینی فیلم این بازی توسط مسؤولین ذی‌ربط در کمیته و دپارتمان داوری هستیم که به مردم استان اصفهان توضیح دهند.

دیدگاه‌ها