کد خبر : 1696384 | 27 تیر 1399 ساعت 02:50 | 47.7K بازدید | 3 دیدگاه

دوست دارم همین جا بازنشسته شوم

راموس: تا هر زمان رئیس بخواهد می مانم

سرخیو راموس پس از قهرمانی رئال در لالیگا از علاقه اش برای بازنشستگی در این باشگاه صحبت کرد.

راموس: تا هر زمان رئیس بخواهد می مانم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با پیروزی 2-1 بر ویارئال توانست قهرمانی شماره 34 خود در لالیگا را به دست بیاورد. هر دو گل رئال را کریم بنزما به ثمر رساند در حالی که بارسا در نوکمپ به تیم ده نفره اوساسونا باخت.

 

 

1511898

 

 

سرخیو راموس که نقش مهمی در این قهرمانی داشت، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« اگر کارتان را خوب انجام بدهید، مزدتان را نیز می گیرید. این قهرمانی پس از کسب ده برد متوالی کاملا سزاوارانه بود. فصل عجیب و غریبی بود و پس از شروع مجدد لالیگا باید همه بازی های مان را پیروز می شدیم. دو امتیاز از بارسا عقب بودیم و قهرمانی دست ما نبود. ما نباید هیچ اشتباهی مرتکب می شدیم و این را در ذهن مان قرار داده بودیم. کسب این ده برد متوالی اصلا کار راحتی نبود. این پنجمین قهرمانی لالیگای من و قهرمانی شماره 34 رئال است و نمی توانم خوشحال تر از این باشم.»

 

تمدید با رئال:« تا هر زمان که رئیس بخواهد، می مانم. از بازی برای رئال لذت می برم و دوست دارم همینجا بازنشسته شوم. فکر نمی کنم هیچ مشکلی برای تمدید باشد نه از جانب من و نه از جانب فلورنتینو پرز.»

 

زیدان:« نقش زیدان کاملا کلیدی بود و او ناخدای ما در راه قهرمانی بود. زیدان تفاوت ها را رقمح زد و اعتماد به نفس را به تیم برگرداند. این کار از عهده هر مربی بر نمی آید. زیدان بی همتاست و امیدوارم سال ها در رئال بماند.»

 

 

1511883

 

دیدگاه‌ها