کد خبر : 1696389 | 27 تیر 1399 ساعت 01:50 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

پالاس 0-2 یونایتد: همچنان امیدوار به کسب سهمیه CL

منچستریونایتد با پیروزی 2-0 مقابل کریستال پالاس، امیدهایش برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی رقابت های این فصل لیگ برتر حفظ کرد.

پالاس 0-2 یونایتد: همچنان امیدوار به کسب سهمیه CL

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر که برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ با چلسی و لسترسیتی رقابت دارند، با پیروزی در دیدار امشب، 62 امتیازی شدند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لسترسیتی، در رتبه پنجم قرار گرفتند. ضمن اینکه چلسی هم تنها با یک امتیاز بیشتر، در رتبه سوم است.

در نیمه اول دیدار امشب، کریستال پالاس و منچستریونایتد نمایش پایاپایی داشتند و تنها در وقت های اضافه بود که یونایتد به گل رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که راشفورد در محوطه جریمه پالاس صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه بازیکن حریف را با یک "تو سر توپ" عالی محو کرد، با ضربه مطمئن بغل پای راست، دروازه را باز کرد.

 

1511915

 

نیمه دوم را پالاس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 به گل تساوی رسید اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را نپذیرفت؛ در حالی که آنطور که در تصاویر مشخص بود بازیکن میزبان با آخرین مدافع یونایتد در یک خط قرار داشت.

 

1511918

 

حملات پالاس برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و در مقابل، در دقیقه 78، این یونایتد بود که به گل دوم رسید. این بار هم روی یک حرکت تمرینی شده بود که با پاس راشفورد، مارسیال صاحب موقعیت شد و با شوتی دقیق، کار را تمام کرد.

 

1511917

 

پالاس می توانست در آخرین ثانیه ها یکی از گل های خورده را جبران کند اما واکنش خوب  داوید دخیا، مانع گلزنی ویلفرد زاها شد و بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید.

به این ترتیب، منچستریونایتد در فاصله دو هفته به پایان فصل، به کسب سهمیه اروپایی امیدوار ماند. شیاطین سرخ در دیداری بعدی اش در لیگ برتر مقابل وستهام قرار می گیرد و در هفته پایانی هم با لسترسیتی روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها