کد خبر : 1696480 | 27 تیر 1399 ساعت 18:10 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری بر پالاس

سولسشر: هیچکس روی منچستر حساب نمی کرد

منچستریونایتد در نیم فصل دوم و به خصوص پس از شروع مجدد لیگ برتر متحول شده و حالا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد.

سولسشر: هیچکس روی منچستر حساب نمی کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته توانست با برتری 0-2 در زمین کریستال پالاس امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را زنده نگاه دارد. به فاصله دو هفته تا پایان لیگ برتر، یونایتد با فاصله یک امتیازی از چلسی و امتیاز برابر با لسترسیتی در رده پنجم قرار دارد. دو گل یونایتد را مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال به ثمر رساندند. این نوزدهمین بازی متوالی بدون شکست یونایتد بود.

 

 

1511917

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستر در نشست خبری پس از بازی با پالاس گفت:« بازی دشوار و پرفشاری بود، به طوری که ما نتوانستیم به ریتم پاس دادن مدنظرمان برسیم؛ اما دو گل شگفت‌انگیز به ثمر رساندیم. ضربه تمام‌کننده مارکوس راشفورد در گلی که زد، فوق‌العاده بود. گل او روی یک پاسکاری سریع تیمی به دست آمد. خوشحالم مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال از بازی کنار هم لذت می‌برند.»

 

سولسشر ادامه داد:« زمانی که ما گل دوم(در دقیقه 78) را به ثمر رساندیم، شروع به قدم زدن در زمین کردیم. برنامه بازی ها فشرده است و نمی توان در طول بازی روند یکسانی داشت.

در ماه ژانویه کسی فکرش را نمی‌کرد ما در پایان فصل برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر رقابت خواهیم کرد. ما از زمان شروع دوباره بازی‌ها شگفت‌انگیز بوده‌ایم.»

دیدگاه‌ها