کد خبر : 1696408 | 27 تیر 1399 ساعت 11:28 | 26.9K بازدید | 3 دیدگاه

پرز: امسال از خرید بزرگ خبری نیست

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید بعد از قهرمانی این تیم در لالیگا گفت رئال امسال تابستان خرید بزرگی نخواهد داشت.

پرز: امسال از خرید بزرگ خبری نیست

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید که به خاطر رویکرد خود برای خریدهای بزرگ و گران‌قیمت که از آن به عنوان سیاست کهکشانی یاد می‌شود معروف است بعد از قهرمانی دیشب این تیم در لالیگا گفت رئال امسال تابستان خرید بزرگی نخواهد داشت.

 

1511970

 

رئال مادرید دیشب موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل ویارئال، یک هفته مانده به پایان فصل لالیگا قهرمانی‌اش را قطعی کرده و جام قهرمانی این لیگ را برای سی و چهارمین بار بالای سر ببرد. اما چالش مدیریت باشگاه از همین لحظه آغاز شده چرا که آنها باید در فصل آتی به پیشتازی خود ادامه داده و بتوانند با رقیب بزرگ‌شان بارسلونا رقابت کنند. درحالیکه بسیاری منتظر هستند رئال امسال هم دست به چند خرید بزرگ بزند ولی پرز در پایان بازی دیشب گفت رئال دست‌کم امسال چنین قصدی ندارد.

 

1511882

 

پرز در این باره گفت:" نه‌، امسال تابستان از خرید بزرگ خبری نیست. وضعیت مالی خیلی بد است. اینکه از بازیکنان بخواهیم برای کمک به باشگاه با کاهش بیشتر دستمزدهای خود موافقت کنند خیلی سخت است. پس خرید بازیکن‌های بزرگ فعلا می‌تواند به تاخیر بیفتد. وقتی شرایط تغییر کند رئال مادرید دوباره بهترین‌ها را جذب خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها