کد خبر : 1696417 | 27 تیر 1399 ساعت 11:53 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

بیلد: توافق شخصی تیاگو برای انتقال به لیورپول

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید تیاگو آلاکانتارا ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ با لیورپول برای انتقال به این تیم به توافق رسیده است.

بیلد: توافق شخصی تیاگو برای انتقال به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد بعد از درخواست یورگن کلوپ از باشگاه لیورپول برای جذب تیاگو آلاکانتارا ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ، باشگاه انگلیسی با او مذاکراتی انجام داده و تیاگو بر سر این انتقال با لیورپولی‌ها به توافق رسیده است.

 

1511976

 

روزنامه بیلد می‌گوید با توجه به این توافق شخصی تیاگو و لیورپول حالا تنها مذاکره و توافق دو باشگاه درباره این انتقال باقی مانده. اما مشکل اینجا است که لیورپول برای پرداخت مبلغ 40 میلیون یورویی مورد نظر بایرن برای این انتقال مشکل دارد و ترجیح می‌دهد برای خرید تیاگو 25 میلیون یورو به بایرن پرداخت کند.

 

تیاگو در سال 2013 و همزمان با پیوستن پپ گواردیولا به بایرن مونیخ بارسلونا را ترک کرده و راهی این تیم آلمانی شد. او تا اینجا 231 بازی برای بایرن انجام داده و 31 گل به ثمر رسانده. تیاگو 37 بازی ملی هم برای لاروخا انجام داده و از جمله در جام جهانی 2018 دو بازی برای تیم ملی کشورش در میدان حضور داشته.

 

1511978

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن اخیرا در پاسخ به خبرنگاران درباره انتقال تیاگو به لیورپول گفته بود:" واقعیت این است که من همیشه به ماندن او امیدوارم. چون کلا آدم خوشبینی هستم. اما این را هم می‌دانم کسی که در سن و سالی است که به درد کاپیتانی می‌خورد و سابقه بازی در بارسلونا و بایرن مونیخ را دارد بخواهد یک لیگ بزرگ دیگر را هم تجربه کند. این کاملا طبیعی است. من تمام سعی‌ام را خواهم کرد که تیاگو را به ماندن در بایرن راضی کنم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها