کد خبر : 1696438 | 27 تیر 1399 ساعت 13:39 | 43.5K بازدید | 1 دیدگاه

دلیل رفتار عجیب گرت بیل چه بود؟

به نظر می رسد دلایل واکنش های عجیب گرت بیل، اطلاع او از تصمیم نهایی رئال مادرید بوده است.

دلیل رفتار عجیب گرت بیل چه بود؟


به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در شب قهرمانی رئال مادرید نیز دست از حاشیه سازی برنداشت و در هنگام برگزاری جشن رفتارهای عجیبی از خود نشان داد. ستاره ولز هنگام قرار گرفتن جام بر فراز دستان سرخیو راموس به وضوح از دیگر بازیکنان فاصله گرفته بود و در نهایت بعد از گذشت لحظاتی و در حالیکه هنوز بازیکنان در حال جشن گرفتن بودند، ترجیح داد راهی رحتکن شود.

 

1511948

 

اما بروز چنین رفتارهایی از این بازیکن عجیب نیست. گرت بیل در هفته های اخیر روی نیمکت انواع و اقسام کارهای عجیب و متفاوت را از خود بروز داده و بارها سوژه تصاویری پرحاشیه برای عکاسان شده است. نشریه مارکا چندی قبل در گزارشی مدعی شد رئال مادرید نباید اجازه بدهد گرت بیل این باشگاه را به تمسخر بگیرد و به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

 

رئال مادرید حاضر شده دستمزد دو سال بعدی گرت بیل را پرداخت کرده و با این ستاره ولزی در تابستان امسال فسخ قرارداد کند. کسی در برنابئو دیگر حاضر به تحمل رفتارهای این بازیکن نیست و حتی آنها چنین ضرر مالی بزرگی را نیز می پذیرند. به نظر می رسد خود گرت بیل نیز می داند دیگر جایی در رئال مادرید ندارد و روزهای پایانی حضور او در این باشگاه فرا رسیده است.

دیدگاه‌ها