کد خبر : 1696441 | 27 تیر 1399 ساعت 13:42 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

پرواز ماشین از منطقه سقوط با درخشش 88 (عکس)

قائم اسلامی خواه ستاره بی چون و چرای ماشین سازی در دیدار با ذوب آهن بود.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک میانی ماشینی ها که سابقه بازی در تیم تراکتور را هم دارد، شب گذشته یک گل زد و یک پاس گل هم داد تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش ایفا کند. اسلامی خواه در نیمه اول این بازی از روی نقطه پنالتی ضربه را برخلاف جهت حرکت معراج اسماعیلی زد تا ماشین سازی بازنده به رختکن نرود.

 

1512015

 

در نیمه دوم او که تخصص قابل توجهی در زدن ضربات ایستگاهی دارد، با سانتری زیبا زمینه ساز گل دوم تیمش هم شد. ارسال او پیش از این که به بازیکنان خودی برسد، با ضربه سر دارکو بیدوف همراه شد تا گل دوم ماشین به صورت گل به خودی زده شود.


اسلامی خواه که طلسم 210 روز ناکامی را شکست، حالا باید دید که در بازی های آینده چه خواهد کرد. نکته جالب این که خوشحالی بعد از گل این بازیکن به شکلی جالب و هماهنگ با بابک مرادی بود که پیش تر در بازی با فولاد هم انجام شده بود. با این پیروزی ماشین سازی اختلافش با منطقه سقوط را به 8 امتیاز رساند و می توان گفت که خیالش را از حضور در لیگ برتر راحت کرد.

 

1512016

 


او همچنین از سوی یازده به عنوان بهترین بازیکن دیدار ماشین و ذوب آهن انتخاب شد، دو دفع توپ و یک پاس کلیدی  باعث شد تا او بالاتر از دیگر بازیکنان قرار گیرد.

 

1512017

دیدگاه‌ها