کد خبر : 1696444 | 27 تیر 1399 ساعت 14:42 | 48.7K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره سیتی راهی بارسلونا خواهد شد؟

برناردو سیلوا، ستاره خلاق و پرتغالی منچسترسیتی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

ستاره سیتی راهی بارسلونا خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در هفته های اخیر به بدترین شکل ممکن برای بارسلونا پیش رفته و این باشگاه دیشب عنوان قهرمانی لالیگا را نیز بعد از دو فصل متوالی از دست داد. به نظر می رسد تغییراتی زیادی در ترکیب بارسلونا انجام خواهد شد و نشریه LE10SPORT مدعی شد احتمال دارد فصل بعد برناردو سیلوا راهی نوکمپ شود.

 

1509086

 

شرایط برای آنتوان گریزمان پس از یک فصل حضور در بارسلونا چندان مساعد نیست و اگر پیشنهاد خوبی برای این بازیکن برسد، باشگاه مشکلی با فروش او ندارد. بارسلونا اخیرا و بعد از امضای قرارداد با فرانسیسکو ترنکائو، بازیکن جوان براگا، رابطه نزدیک تری با ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور پرتغالی پیدا کرده و همین اتفاق می تواند کلید انتقال برناردو سیلوا به نوکمپ باشد.

 

هافبک خلاق منچسترسیتی نیز از موکلان این مدیر برنامه محسوب می شود و با توجه به اینکه برناردو سیلوا جایگاه ثابتی در فصل جاری در ترکیب منچسترسیتی نداشته، می تواند او را به انتقال به نوکمپ راضی کند. البته برناردو سیلوا تا سال 2025 با سیتیزن ها قرارداد دارد و خرید او برای مدیران بارسلونا کار آسانی نخواهد بود، اما جدایی گریزمان و بودجه ناشی از رفتن او ممکن است مقدمات اننقال این بازیکن به رختکن بارسا را فراهم کند.

دیدگاه‌ها