کد خبر : 1696516 | 27 تیر 1399 ساعت 21:25 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم قاضی با حضور سهراب شکست

مهاجم شهرخودرو با حضور سهراب بختیاری زاده روی نیمکت این تیم، طلسم گلزنی‌اش شکسته شد.

طلسم قاضی با حضور سهراب شکست

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاضی که خود را به واسطه تغییرات پیاپی تیم‌ها، زلاتان ایران می‌داند، بعد از مدت‌ها موفق به گلزنی شد.

 

قاضی که نیم فصل پرماجرایی را در نساجی مازندران پشت سر گذاشته بود و به دلیل مشکلات مالی و بدهی این باشگاه به سازمان لیگ، نتوانسته بود کارت بازی خود را تا دیدارهای پایانی نیم فصل دریافت کند، در نهایت به شهرخودرو بازگشت.

مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس اما در شهرخودرو هم علیرغم نمایش موفقی که در خط هجومی این تیم و با ایجاد موقعیت برای دیگر هم‌تیمی‌هایش به جا گذاشته بود، نتوانست در گلزنی موفق باشد و آخرین گلش مربوط به حضور در پیکان بود.

قاضی اما در بازی با پارس جنوبی با سود بردن از خصیصه سرزنی خود ابتدا با ضربه سر دروازه پارس جنوبی را تهدید کرد که توپ به واکنش مناسبی از سوی گلر حریف برگشت داده شد اما در ریباند این خود محمد قاضی بود که توانست با حضور به موقع و یورش به سمت توپ، ضربه نهایی را بزند و بعد از مدت ها طلسم گلزنی‌ خود را بشکند.

 

قاضی در روزی که سهراب بختیاری زاده اولین تجربه حضور خود روی نیمکت این تیم را در مشهد پشت سر می‌گذارد، پایش به گلزنی باز شده و باید دید در نهایت موفق خواهد شد به سرمربی تازه وارد تیمش برای دستیابی به نتیجه نهایی کمک کند یا خیر.

دیدگاه‌ها