کد خبر : 1696562 | 27 تیر 1399 ساعت 23:34 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

همسقم شده ایم که این نتایج ادامه داشته باشد

سرآسیایی: حضور در گل گهر یک کلاس فشرده است

گل گهر در روزی که نیاز مبرم به برد داشت توانست با نتیجه 4 بر دو شاهین را شکست داده و شرایط بهتری در جدول پیدا کند.

سرآسیایی: حضور در گل گهر یک کلاس فشرده است

به گزارش" ورزش سه"، گل گهر در حالی برابر شاهین بوشهر به میدان رفت که مجیدجلالی سرمربی این تیم به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در این بازی روی نیمکت ننشست و مسئولیت اصلی برعهده مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهرخودرو بود که چند روز قبل به کادرفنی گل گهر اضافه شد. سرآسیایی در پایان بازی گفت:" بچه ها امروز با انرژی خیلی خوبی بازی کردند و در این انرژی مدیران کلان باشگاه، مدیرعامل و شخص آقا مجید جلالی که خیلی به ایشا ارادت دارم نقش زیادی داشتند. پیروز قربانی که خیلی در این چند روززحمت کشید که تیم با انرژی خوبی وارد زمین شود. "


مربی گل گهر در ادامه گفت:" بچه هابرای بردن آمدند و با یک بازی خوب و تاکتیکی و شرایط خوبی را رقم زدند توانستیم هدیه خوبی به مردم سیرجان بدهیم. امیدوارم ادامه دار باشد."


او درباره شرایط گل گهر در ادامه بازی ها گفت:"تازه چند روزی است که در خدمت تیم هستم، می دانم این بچه ها و کادر در راسشان آقا مجید همقسم شده اند که این بردها ادامه دار باشد و با حداکثر امتیاز در این بازی های باقیمانده نتایج خوبی برای مردم سیرجان بگیریم."


سرآسیایی در این رابطه که دو هفته پیش به عنوان سرمربی شهرخودرو با گل گهر بازی کرده بود هم گفت:"فرقی نمی کند. تا آنروز برای تیم خوب شهرخودرو و مردم خوب مشهد تلاش می کردم اما شرایط آنطور که می خواستیم پیش نرفت و الان در خدمت تیم گل گهر هستم. افتخار می کنم به شاگردی آقا مجید جلالی،درس یاد می گیرم و اتفاق خیلی خوبی است و کلاس فشرده است انشالله که این موضوع با یک اتفاق بزرگ و خوب توام شود ."

دیدگاه‌ها