کد خبر : 1696628 | 28 تیر 1399 ساعت 10:44 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت – استقلال بدون تماشاگر نبود

بازی های لیگ برتر اینروزها در حالی برگزار می شود که تماشاگران به خاطر ویروس کرونا باید از خانه ها بازی ها را دنبال کنند.

به گزارش "ورزش سه"، اما برای برخی از تماشاگران این بهانه قانع کننده ای نیست و از هر طریق ممکن تلاش می کنند بازی ها را از نزدیک دنبال کنند. نمونه اش بازی صنعت نفت – استقلال. برخی از تیفوسی های صنعت نفت با استقرار روی یکی از ساختمان های مشرف به استادیوم تختی آبادان 90 دقیقه ایستاده بازی صنعت نفت در برابر استقلال را تماشا کردند. آنها در جریان بازی توام با تماشای آن صنعت نفت را تشویق کردند. هر  چند اتفاقات این بازی به سود آنها نبود و در نهایت استقلال بود که برنده از میدان خارج شد.

 

ندیدن بازی ها برای تماشاگران برخی از تیم ها از جمله صنعت نفت سخت است؛ آنها بالاخره موقعیتی پیدا می کنند که بازی های تیم محبوب خود را از دست ندهند. در برخی از شهرهای دیگر هم این چنین است. در قائمشهر هم برخی از تماشاگران با حضور روی ساختمان های اطراف استادیوم شهید وطنی دیشب بازی نساجی در برابر نفت مسجد سلیمان را دیدند و جالب اینکه در جریان بازی به راحتی نساجی را تشویق کردند. به نظر می رسد هیچ قانونی و هیچ شرایطی نمی تواند این تماشاگران خاص را از فوتبال دور کند.

 

1512273

 

دیدگاه‌ها