کد خبر : 1696705 | 28 تیر 1399 ساعت 15:47 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

واران در مسیر رکوردشکنی

نوزدهمین جام برای ستاره مورد اعتماد مورینیو و زیدان

رافا واران در فصلی فراموش نشدنی توانست با رئال به یک عنوان قهرمانی دیگر نیز دست پیدا کند.

نوزدهمین جام برای ستاره مورد اعتماد مورینیو و زیدان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پنجشنبه شب با برتری 2-1 بر ویارئال توانست عنوان قهرمانی لالیگا را بالاتر از بارسلونا به دست بیاورد. کهکشانی ها پیش از وقفه لالیگا دو امتیاز از رقیب خود کمتر داشتند ولی با 10 برد متوالی و به لطف 9 امتیازی که بارسا از دست داد توانستند برای سی و چهارمین بار قهرمان لیگ شوند.

 

 

Raphael Varane's Trophy Haul Aged 27 Is Just Incredible

 

 

به این ترتیب رافا واران مدافع فرانسوی 27 ساله رئال توانست به یک عنوان ارزشمند دیگر نیز دست پیدا کند. واران سال 2011 بود که با توصیه زیدان از لانس به رئال مادرید پیوست در حالی که مدافعی ناشناخته بود. او زیر نظر مورینیو توانست به ترکیب اصلی رئال برسد و حالا در مجموع بازی های باشگاهی و ملی 400 بازی برای او به ثبت رسیده است و جالب اینکه 19 جام نیز در ویترین افتخارات او به چشم می خورد.

 

 

Image: PA

 

 

واران با تیم ملی فرانسه توانسته عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 را به دست بیاورد و با رئال نیز 4 لیگ قهرمانان، سه لالیگا، یک کوپا دل ری، سه سوپرکاپ اروپا، 4 جام جهانی باشگاه ها و سه سوپرکاپ اسپانیا را فتح کرده است.

 

او در 27 سالگی افتخاراتی دارد که کمتر مدافعی به سن او موفق به کسب آنها شده است. با توجه به اینکه واران سال های بیشتری نیز در رئال خواهد ماند، انتظار می رود بر تعداد این افتخارات نیز اضافه شود.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها