کد خبر : 1696715 | 28 تیر 1399 ساعت 16:29 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با لگانس

زیدان: قرارداد دارم ولی از فردای خودم بی خبرم

زین الدین زیدان حاضر نشد در مورد آینده و ادامه همکاری با رئال مادرید پاسخی صریح بدهد.

زیدان: قرارداد دارم ولی از فردای خودم بی خبرم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پنجشنبه شب توانست با پیروزی بر ویارئال عنوان قهرمانی لالیگا را به دست بیاورد. عنوانی که ارزش زیادی داشت چرا که رئال دو سال پس از جدایی رونالدو و با کسب 10 برد متوالی بارسا را جا گذاشت و فاتح لالیگا شود. زیدان موفق شد در وقفه لالیگا تیمش را از لحاظ ذهنی برای 11 بازی باقیمانده تا پایان لالیگا به خوبی مهیا کند.

 

 

1512404

 

 

سرمربی فرانسوی در نشست خبری بازی تشریفاتی فردا برابر لگانس گفت:« گفته بودم که 11 فینال تا پایان فصل داریم و این هم یکی از فینال هاست. درست است که قهرمان شده ایم ولی با  احترام به حریف و لالیگا با همان قدرت همیشگی به مصاف لگانس خواهیم رفت و بازی را جدی گرفته ایم»

 

آینده:« هنوز یک بازی از لالیگا باقیمانده و سپس بازی برگشت با سیتی را در لیگ قهرمانان پیش رو داریم. وقتی هنوز فصل جاری تمام نشده، نباید در مورد فصل بعد صحبت کرد. هر زمان فصل تمام شود، می نشینیم و به تجزیه و تحلیل شرایط برای فصل بعد می پردازیم. من با رئال قرارداد دارم و خیالم نیز راحت است. از هر روز بودن در رئال لذت می برم ولی کسی از فردای خودش خبر ندارد و در مربیگری ممکن است با یک نتیجه بد، شغل تان را از دست بدهید.»

 

آقای گلی لالیگا:« قطعا دوست دارم این عنوان به کریم بنزما برسد ولی نظر من اهمیتی ندارد. نمی گویم فردا او در ترکیب خواهد بود یا خیر ولی کریم کارش را عالی انجام داده و شایسته آقای گلی است. باید ببینیم فردا چه پیش می آید.»

 

قهرمانی به یادماندنی:« فصل دشواری بود و نمی توان از ارزش های این قهرمانی کاست. ما تا آخرین لحظه جنگیدیم و مزدمان را هم گرفتیم. باید این قهرمانی را جشن گرفت ولی هنوز یک بازی باقیمانده و باید برای سه امتیاز پایانی هم بجنگیم.»

 

 

1511923

 

 

زیدان فوتبالیست و مربی:« از این مقایسه خوشم نمی آید. عاشق این بودم که یک فوتبالیست شوم و 20 سال هم در بالاترین سطح بازی کردم و الان 5 یا شش سال است که مربی هستم. به این مقایسه فکر نمی کنم.»

 

امتیاز از دست دادن های بارسا:« بارسا 10 بازی پس از شروع مجدد لالیگا انجام داد و فقط همین آخری را به اوساسونا باخت. ما روند فوق العاده ای داشتیم و 10 بازی متوالی را پیروز شدیم. نمی خواهم از ارزش های کار بارسلونا کم کنم. آنها پا به پای ما برای قهرمانی جنگیدند.»

 

 

دیدگاه‌ها