کد خبر : 1696740 | 28 تیر 1399 ساعت 17:45 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

با تمام سختی‌ها پیکان باید در لیگ برتر بماند

روایت علی‌محمدی از شکستگی گونه‌ در دربی

یکی از اتفاقات تلخ بازی شب گذشته پیکان و سایپا مصدومیت شدید جلال الدین علی محمدی بود که اکنون در انتظار نظر پزشک است.

روایت علی‌محمدی از شکستگی گونه‌ در دربی

به گزارش "ورزش سه"، دربی خودروسازان با خشونت زیادی همراه بود و ماحصل آن مصدومیت دو بازیکن پیکان بود که راهی بیمارستان شدند. جلال الدین علی محمدی که با برخورد پیشانی بازیکن سایپا گونه‌اش شکسته، در انتظار نظر پزشک است تا وضعیت او برای همراهی تیم در دیدارهای آتی مشخص شود.

وینگر پیکان درباره مصدومیتش گفت: عکس سی تی اسکن گرفتم و با توجه به اینکه دیروقت بود جواب نداد. امروز دکتر تیم به جراح نشان داد که دو شکستگی از گونه ایجاد شده است. فردا ساعت 3 باید به دکتر دیگری نشان دهیم تا مطمئن شویم که شکستگی قطعی است.

 

وی ادامه داد: من آمدم بازیکن سایپا را پرس کنم که بعد از پاس دادن او مرا ندید و با پیشانی به گونه من زد. کاملا ناخواسته بود و فوتبالی بود. کلا چند ثانیه گیج بودم و بعد هم راهی بیمارستان شدم.

 

1512300

 

علیمحمدی درباره شرایط تیمش برای دیدارهای آتی نیز گفت: شرایط خوب بود و انشاالله این هفته را ببریم و تیم بالا بماند. واقعا برای پیکان حیف است که سقوط کند و هرچه تیم‌های تهرانی در لیگ برتر بمانند بهتر است.

وینگر پیکان با اشاره به روند مثبتی که تیمش دنبال می کند گفت: نکته مثبت ما این است که طی دو هفته اخیر گل نخوردیم. سه هفته است که نتیجه می گیریم و نمی بازیم. تیم ما جوری بود که گل می خوردیم و فرصت زیادی به حرف می دادیم و الان خیلی خوب شده است. الان تیم دفاع تیمی خوبی انجام می دهد. بازیکنانی که جلو بودند مثل خودم بیشتر به خط دفاعی کمک می کنیم. از نظر روحی هم خوب شدیم و فکر می کنم روزهای خوبی در انتظار ما باشد.

 

علیمحمدی در پایان درباره شانس بقای تیمش نیز گفت: الان همه تیم ها 25 بازی انجام دادند و تیم هایی که در منطقه سقوط هستند با هم بازی دارند. این بازیهای روبرو خیلی تاثیرگذار هستند. ما با تیمهایی که برای سهمیه می جنگند هم بازی داریم و شرایط سختی پیش روی ما قرار دارد. اما با توجه به شرایط کنونی و روحیه خوبی که بچه ها دارند کار غیرممکنی نیست و قادر خواهیم بود با حفظ همین روحیه تیمی به خواسته مان برسیم.

دیدگاه‌ها