کد خبر : 1696741 | 28 تیر 1399 ساعت 18:29 | 29.4K بازدید | 5 دیدگاه

در مصاحبه با Betfair

ریوالدو: حق با کورتوا بود ولی مسخره اش می کردند

ریوالدو ستاره برزیلی سابق بارسلونا معتقد است حق با کورتوا بود وقتی که تقدیم قهرمانی به بارسا را غیرمنصفانه دانست.

ریوالدو: حق با کورتوا بود ولی مسخره اش می کردند

به گزارش "ورزش سه"، پس از تعطیلی لالیگا به دلیل شیوع کرونا این شایعه وجود داشت که رقابت های فوتبال در اسپانیا نیمه تمام خواهند ماند. در این صورت طبعا قهرمانی باید به بارسلونایی می رسید که با دو امتیاز بیشتر از رئال در صدر قرار داشت.

 

 

1497673

 

 

پس از مطرح شدن این شایعه در رسانه ها، تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال گفت که اگر قهرمانی به بارسا داده شود، اقدامی غیرمنصفانه خواهد بود چرا که رئال تیمی به مراتب بهتر از بارسلوناست و این را در دو دیدار رودررو ثابت کرده است.

مصاحبه کورتوا با واکنش هایی تند در کاتالونیا روبرو شد و حتی روزنامه اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا تیتر یک خود را به کورتوا اختصاص داد و نوشت:« چرا خفه نمی شوی؟»

 

 

1494831

 

 

پس از مسجل شدن قهرمانی رئال، تیبو کورتوا به خبرنگاران گفت که حالا کسانی که او را به باد تمسخر گرفته بودند، پاسخ خود را دریافت کرده اند.

ریوالدو ستاره برزیلی سابق بارسا در این رابطه گفت:« پس از شروع مجدد لالیگا رئال روندی فوق العاده را پشت سر گذاشت و هر 10 بازی خود را پیروز شده است. درست است که بارسا امتیازات زیادی از دست داد اما معتقدم رئال به شایستگی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وقتی شما 10 بازی متوالی را پیروز می شوید، دیگر جای هیچ حرفی باقی نمی گذارید. کورتوا حق داشت که می گفت رئال تیمی بهتر از بارسلوناست و نباید قهرمانی را به این تیم بدهند. خیلی ها او را مسخره کردند ولی همه دیدند که رئال چگونه در شروع مجدد بازی ها ورق را برگرداند و با هفت امتیاز اختلاف نیز قهرمان شد.»

 

 

دیدگاه‌ها