کد خبر : 1696748 | 28 تیر 1399 ساعت 17:59 | 39.9K بازدید | 1 دیدگاه

یک فوق ستاره محبوب؛ گزینه هدایت فصل بعد یوونتوس

ممکن است در آینده آندره پیرلو، ستاره سابق یوونتوس هدایت این تیم را بر عهده گیرد.

یک فوق ستاره محبوب؛ گزینه هدایت فصل بعد یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در اردوی یوونتوس چندان مساعد نیست و نتایج پرفراز و نشیب در هفته های اخیر باعث نارضایتی هواداران و مدیران این تیم شده است. اگرچه بیانکونری با شش امتیاز اختلاف با اینتر در صدر جدول قرار دارد، اما هواداران یوونتوس این صدرنشینی را بیشتر نتیجه غفلت رقبا می دانند تا شایستگی تیم مائوریتزیو ساری.

 

1492683

 

یوونتوس دوشنه شب این هفته در دیداری دشوار و مهم به مصاف لاتزیو خواهد بود و شکست احتمالی در این دیدار ممکن است فاصله آنها با اینتر را به سه امتیاز کاهش دهد. به زودی قرار است آندره پیرلو هدایت تیم زیر 23 سال یوونتوس را بر عهده گیرد و اسپورت مدیاست مدعی شد مدیران بانکونری در ذهن دارند در آینده هدایت این باشگاه را به دست آندره پیرلو بسپارند. پیرلو که در سال های آخر دوران ورزشی اش روزگار فوق العاده ای را در ترکیب یوونتوس سپری کرد، حالا در حال جمع کردن یک کادر فنی قوی و شروع یک ماجراجویی جدید است.

 

البته آندره پیرلو مدتی به عنوان سرمربی زیر 23 سال فعالیت کند، اما پروزه آتی یوونتوس به دستان او سپرده خواهد شد. با توجه به عدم نارضایتی هواداران یوونتوس از ساری، مشخص نیست عمر حضور او روی نینکت این تیم چقدر خواهد بود و شاید این سرمربی باتجربه فقط یک فصل در راس کادر فنی این تیم قرار گیرد.

دیدگاه‌ها