کد خبر : 1696749 | 28 تیر 1399 ساعت 18:00 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

سربازان امید و بچه های اکبر؛ چه جنگی برای بقا!

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته اول در تهران، دو تیم پایین جدولی نیروی زمینی و ملوان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سربازان امید و بچه های اکبر؛ چه جنگی برای بقا!

به گزارش "ورزش سه"، تا ساعاتی دیگر سوت آغاز هفته سی‌ام دسته اول فوتبال ایران دمیده خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین دوئل‌ها، شاگردان امیدرضا روانخواه در خانه از ملوان بندرانزلی پذیرایی خواهند کرد؛ سربازان نیروی زمینی که در شروع دوباره لیگ نتایج خوبی را کسب نکرده‌اند و در انتظار پیروزی هستند، در جمع فانوس به دستان لیگ به شمار می‎آیند و برای فرار از مهلکه سقوط نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار امشب در خانه دارند.

 

از سوی دیگر، شوک سفر میثاقیان به انزلی مثبت بود و قوی سپید با سرمربی کهنه‌کار خود در سه هفته اخیر 7 امتیاز به دست آورده و از قعر جدول نجات پیدا کرده اما برای ادامه فرار از جمع فانوس به دستان، میثاقیان باید به روند شکست ناپذیری خود با ملوان ادامه دهد و امشب سه امتیاز شیرین را به انزلی سوغات ببرد.

 

بدون تردید برنده دوئل روانخواه و میثاقیان، که یکی جوان و تازه وارد و دیگری قدیمی و کهنه‌کار می‌تواند تا حدود زیادی خیال خود از بقا در لیگ دسته اول راحت کند؛ هر چند که هنوز 4 فینال دیگر به جز دیدار امشب باقی است که می‌تواند سرنوشت این دو تیم را دستخوش تغییراتی نماید.

دیدگاه‌ها