کد خبر : 1696755 | 28 تیر 1399 ساعت 18:19 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

به عشق هواداران نفت با تمام توان جلو می رویم

نقی‌زاده: مجبور بودم خطا کنم و اخراج شوم

هافبک باتجربه نفت مسجدسلیمان می گوید مشکلات مالی تیمش ادامه دارد و به خاطر هواداران کارشان را با قدرت انجام می دهند.

نقی‌زاده: مجبور بودم خطا کنم و اخراج شوم

میثم نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران بیان کرد: ما می دانستیم کار سختی مقابل نساجی داریم. به هر حال مهم ترین عامل چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی است و ما روی چمن مصنوعی زیاد بازی نکردیم. این مساله از کیفیت بازی کاسته بود اما خوشبختانه عملکرد بدی نداشتیم و توانستیم با دست پر قائمشهر را ترک کنیم.

 

وی درباره اخراجش از زمین بازی بیان کرد: در آن صحنه همه بازیکنان ما جا ماندند و علی شجاعی مهاجم نساجی می رفت که با دروازه بان تک به تک شود و مجبور شدم او را با خطا متوقف کنم. خداراشکر که با آن حرکت جلوی گل خوردن تیم را گرفتم و بعد از آن هم بچه ها زحمت کشیدند و اجازه ندادند توپی از خط دروازه مان رد شود. فکر می کنم تک امتیاز شیرین را دشت کردیم.

 

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: واقعا باید از کادرفنی و بازیکنان نفت تشکر کرد که با مشکلات فراوان تا اینجای رقابت ها جلو آمدند. ما نتایج خوبی کسب کردیم اما همچنان در انتظار هستیم تا مشکلات مان برطرف شود. آخرین دریافتی تیم ما قبل از تعطیلات کرونایی است و الان حدود 6 ماه است هیچ پولی دریافت نکردیم. گفته اند 20 درصد از مطالبات مان را می دهند اما فعلا که خبری نیست و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

 

نقی زاده در پایان افزود: بازیکنان ما تا الان به خاطر هواداران خوب نفت و مردم مسجدسلیمان با تمام توان کار کردند و از این به بعد هم قطعا همین روند را ادامه می دهند اما مسئولان هم باید فکری کنند تا مشکلات مان برطرف شود.

وی درباره شانس موفقیت تیمش در جام حذفی تاکید کرد: ما تا الان هم کار بزرگی کردیم که به نیمه نهایی رسیدیم اما قطعا راضی نمی شویم و حالا که به اینجا رسیدیم تلاش خواهیم کرد بهترین ها را رقم بزنیم و امیدواریم بتوانیم هواداران نفت را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها