کد خبر : 1696765 | 28 تیر 1399 ساعت 18:39 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

عیسی زاده پای من ایستاده ولی من هم باید تلاش کنم

سراج: مهاجم بودم، آل کثیر را درک می کنم

سرمربی نفت آبادان که کلافه از باخت دیروز در نشست مطبوعاتی حاضر نشد، امروز به سئوالات ما پاسخ داد.

سراج: مهاجم بودم، آل کثیر را درک می کنم

 

به گزارش "ورزش سه"، بهنام سراج سرمربی جوان تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست دو گله تیمش برابر استقلال در گفتگو با خبرنگار ما درباره پذیرش سمت سرمربیگری نفتی‌ها گفت: ما هم کامل نیستیم و شاید اشکالاتی از سوی ما هم باشد اما ما داریم کارمان را صادقانه و بدون چشمداشت انجام می‌دهیم؛ شاید بسیاری ندانند اما قرارداد من به اندازه یک بازی امید لیگ برتری هم قراردادم نیست ولی بدون چشمداشت در حال انجام کارم هستم و هر کس جای من بود، 600 700 میلیون تومان از صنعت نفت برای نیم فصل پول می‌گرفت. من با همان قرارداد دستیاری‌ام کار را دنبال می‌کنم و یکبار هم به مدیریت باشگاه اعتراض نکردم و هر چی که تجربه داشتم در اختیار بازیکنان قرار داده‌ام باید بگویم البته بخت هم با ما یار نیست اما توکل به خدا می‌کنیم و تلاش‌مان را بیشتر خواهیم کرد تا روند بدشانسی خود را پایان دهیم.

 

وی درباره عملکرد تیمش افزود: بازی با استقلال خیلی بدشانس بودیم؛ در دیدار با نساجی قطعا نتیجه مساوی عادلانه بود چرا که نساجی خیلی خوب بازی کرد و صادقانه می‌گویم که این تیم عملکرد خوبی داشت و نتیجه مساوی، منطقی بود. نمی‌خواهم درباره دیدار دیشب هم بگویم که استقلال بد بازی کرد اما باید گفت ما خیلی خوب بودیم ولی آبی‌پوشان از موقعیت‌هایی که خودمان به آنها دادیم استفاده کردند اما ما از موقعیت‌های بسیاری که به دست آوردیم به نحو احسنت نتوانستیم بهره ببریم و چون خودم مهاجم بوده‌ام، یک روز مهاجم گل نمی‌زنند و بدشانس هستند چرا که هم آل کثیر و هم جبیره تلاش زیادی برای گلزنی داشتند اما نشد.

 

 

1512453

 

سراج ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان خود گفت: هفته گذشته پس از بازی با نساجی از بازیکنانم گله کردم اما این هفته آن‌ها با دل و جان بازی کردند و باید از آن‌ها تشکر کنم؛ 90 دقیقه تلاش کردند و دوست نداشتند بازنده بازی باشند و تا دقیقه آخر دست از تلاش برداشتند. این خیلی خوب است که یک تیم تا لحظه آخر برای شکست نخوردن تلاش کند. شرمنده هواداران‌مان شدیم اما امیدوارم به ما حق بدهند چرا که دارایی تیم ما همینقدر است و نتوانستیم پس از تعطیلات اردوی مناسبی را برگزار کنیم و نه اجازه یارگیری داشتیم؛ با همان تیم 22 بازیکنی ادامه دادیم و طبیعی است که یک تیم با این تعداد بازیکن در طول لیگ به لحاظ روحی، روانی و جسمی افت کند. بازیکنان‌مان همه تلاش خود را می‌کنند و واقعا امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم و انشالله از چند نیروی جوان هم استفاده خواهیم کرد تا شاید این نیروی جوانی به کمک ما آید چرا که برای فصل بعد هم که هر کسی سرمربی تیم بود، این جوانان بازیکنان دارای تجربه‌ای باشند و سازندگی باشد برای سال بعدی صنعت نفت.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل این باشگاه می‌گوید: آقای عیسی زاده از معدود مدیرانی هستند که پای سرمربی خود می‌ایستند؛ ایشان در زمان سرجیو، 23 هفته این سرمربی پرتغالی را با نتایج سینوسی تحمل کرد ولی این مدیریت پای مربی خود ایستاد و در پایان فصل پنج پیروزی خوب به دست آورد تا شرایط در جدول بهتر شود و از خطر سقوط رهایی پیدا کرد. من می‌دانم آقای عیسی زاده پای من هم خواهد ایستاد و این مسئله خیلی مهم است که یک مربی بداند، مدیرعامل تیم از او حمایت می‌کند. قطعا بیشتر کار خواهیم کرد تا بتوانیم مزد صبوری آنها را بدهیم و چند نتیجه خوب بگیریم و این را میدانم که فعلا قصد تغییر ندارند و هدف بازیکن سازی و مربی سازی است.

دیدگاه‌ها