کد خبر : 1696768 | 28 تیر 1399 ساعت 18:57 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان بزرگی در ذوب‌آهن بازی می کنند؛

اسماعیلی: داور نتیجه بازی با ماشین‌سازی را تغییر داد !

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن می گوید جایگاه ذوب آهن قطعا از شرایط فعلی بهتر خواهد شد.

اسماعیلی: داور نتیجه بازی با ماشین‌سازی را تغییر داد !

معراج اسماعیلی گلر تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با شکست پر حریف و حدیث سبزپوشان مقابل ماشین سازی در ورزشگاه فولادشهر اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: بازی خیلی خوبی بود. همه دیدند که چقدر ذوب آهن سرتر از حریف بود ولی متاسفانه داور مسابقه در حد لیگ استان هم قضاوت نکرد و شرایط روحی بازیکنان ما را از همان دقایق ابتدایی بازی با سوت هایی که می زد، به هم ریخت. نمی خواهم به کسی تهمت بزنم ولی شاهد صحنه های بحث برانگیز زیادی بودیم. متاسفانه عملکرد داور باعث شد تا نتیجه بازی به شکل متفاوتی رقم بخورد. امیدواریم یک تصمیم درست برای این بازی گرفته شود.

 

او در مورد بازگشت خودش به ترکیب اصلی پس از مصدومیتی که داشت، عنوان کرد: خب من شرایط خیلی سختی پیدا کرده بودم. قبل از بازی های مقدماتی المپیک همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه مصدومیت بدی به سراغ آمد که هم به بازی های تیم ملی امید نرسیدم و هم جایگاهی که باسختی در ذوب آهن به دست آورده بودم را دوباره از دست دادم. حالا اما همه این اتفاقات گذشته و خدا را شکر دوباره به چارچوب برگشتم و بد هم کار نکرده ام. امیدوارم با تلاش و سخت کوشی بتوانم همین روند را ادامه بدهم.

 

اسماعیلی در مورد جایگاه ذوب آهن توضیح داد و گفت: واقعا جایگاه ذوب آهن اینجا نیست و خیلی باید شرایط و موقعیت بهتری در جدول داشته باشد، چون بازیکنان بزرگی هم در تیم حضور دارند که تمام تیم ها ارزوی داشتنشان را دارند. قطعا شرایط ذوب آهن تغییر خواهد کرد و امیدوارم من هم یکی از نفراتی باشم تا در مسیر این پیشرفت هم به ذوب آهن کمک کنم و هم خودم.

دیدگاه‌ها