کد خبر : 1696776 | 28 تیر 1399 ساعت 19:43 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

6 مسابقه فینال گونه برایمان باقی مانده است

حاتمی: داور باید شهرخودرو را 9 نفره می کرد

مدافع راست پارس جنوبی جم اعتقاد دارد داور در بازی با شهرخودرو با تیم میهمان مدارا کرده است.

حاتمی: داور باید شهرخودرو را 9 نفره می کرد

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم روز گذشته مقابل شهرخودرو با نتیجه دوبر یک به برد رسیدو جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید. بابک حاتمی مدافع راست پارس جنوبی درباره این نتیجه عنوان کرد: از بازیکنان باغیرت مان تشکر می کنم که از جان مایه گذاشتند و توانستیم این بازی سخت را ببریم.


وی ادامه داد: این برد را به هواداران مان تقدیم می کنیم که امروز در ورزشگاه حضور نداشتند وجایشان خالی بود اما شک ندارم بازی را دنبال می کردند. به این برد نیاز داشتیم که خداراشکر حاصل شد اما لیگ ادامه دارد. هنوز 6 مسابقه دیگر داریم که برایمان حکم فینال را دارد و باید در همه آنها با موفقیت کارمان را دنبال کنیم تا نماینده خوبی برای استان بوشهر و شهرستان جم در فوتبال ایران باشیم.


مدافع راست پارس جنوبی درباره اینکه در دقایق پایانی اعتقاد به اخراج بازیکن شهرخودرو داشت، تاکید کرد: بازیکنان شهرخودرو دو بار بازیکنان ما را از عمد زدند و به نظرم باید حداقل یکی از صحنه ها با کارت قرمز مواجه شد. فکر می کنم چون یک بازیکن شهرخودرو اخراج شده بود داور با آنها مدارا کرد. با این حال کارشناسان باید نظر بدهند اما داور می توانست شهرخودرو را 9 نفره کند.

 


حاتمی در پایان افزود:آقای رحیمی مقدم از داوران خوب فوتبال ما است اما داوران عزیز در بازی های حساس اینچنینی باید دقت شان را بیشتر کنند. برای آقای رحیمی مقدم هم در آینده آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها