کد خبر : 1696791 | 28 تیر 1399 ساعت 20:19 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین لائوتارو در صورت انتقال به بارسلونا کیست؟

ممکن است در صورت انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا، گابریل ژسوس جانشین او در ترکیب اینتر شود.

جانشین لائوتارو در صورت انتقال به بارسلونا کیست؟

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به شدت به دنبال جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله اینتر است و به نظر می رسد توافقاتی بین طرفین برای پرداخت 70 میلیون یورو و انتقال جونیور فیرپو به سن سیرو برای نهایی شدن این قرارداد صورت گرفته است. نشریه اسپورت مدعی شد نراتزوری از همین حالا به دنبال جانشین است.

 

1512492

 

اینتر قصد دارد در صورت فروش لائوتارو مارتینز در تابستان امسال به بارسلونا، گابریل ژسوس را جایگزین این مهاجم آرژانتینی کند. این مهاجم 23 ساله که تا سال 2023 با سیتی قرارداد دارد، در این فصل تاکنون در 48 بازی در ترکیب سیتی حضور داشته که 21 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل نیز داده است.

 

البته بعید است سیتی به راحتی حاضر به فروش گابریل ژسوس باشد. این ستاره برزیلی به عنوان جانشبن سرخیو آگوئرو در سال های آتی در نظر گرفته شده و سیتی تا به حال پیشنهاد تیم های دیگری مانند یوونتوس را نیز برای فروش او رد کرده است. پیش از اینتر برای خرید ادینسون کاوانی مهاجم سابق پاری سن ژرمن نیز اقدام کرده بود، اما دستمزد بالای این مهاجم اوروگوئه ای موجب انصراف مدیران نراتزوری شد. البته گابریل ژسوس در سال های اخیر روزهای زیادی را به عنوان بازیکن جانشین سرخیو آگوئرو به میدان آمده و وعده حضور در ترکیب ثابت اینتر ممکن است او را مجاب به انتقال به سری آ بکند.

دیدگاه‌ها