کد خبر : 1696800 | 28 تیر 1399 ساعت 21:25 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان زامورانو:

رئال مادرید نشد؟ جای دیگری خودت را ثابت کن!

ایوان زامورانو، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است خامس رودریگز می تواند در تیم دیگری خود را ثابت کند.

رئال مادرید نشد؟ جای دیگری خودت را ثابت کن!


به گزارش "ورزش سه"، خامس در فصل جاری نیز نتوانست رضایت زین الدین زیدان را جلب کند و در بسیاری از مقاطع نیمکت نشین و حتی سکونشین بود. ستاره کلمبیایی جالا بعد از شش فصل قرارداد با رئال مادرید در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و اخبار حاکی از احتمال انتقال او به لیگ برتر است. ایوان زامورانو مدعی شد خامس باید به مبارزه کردن ادامه دهد و همچنان از تونایی بازی کردن در اروپا برخوردار است.

 

1511181

 

ایوان زامورانو گفت: "از نظر من خامس بازیکنی بسیار با استعداد است و فکر می کنم اگر بخواهد می تواند در هر تیمی در تمام دنیا بازی کند. خامس نشان داده است که می تواند در فوتبال اروپا مفید بوده و عملکرد خوبی ارائه دهد، اما این بازیکن از شانس مورد نیاز در این فصل برخوردار نبوده است.

 

خامس باید تلاش کند در این شرایط مبارزه کند و تلاش خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. خامس در شرایطی خاص توانایی نشان دادن ارزش های خود را خواهد داشت. اگر این اتفاق در ترکیب رئال مادرید رخ ندهد، او می تواند در تیم دیگری خود را ثابت کند. از نظر من خامس بازیکنی است که از قدرت بازی کردن در بالاترین سطح در اروپا برخوردار است و در همین قاره نیز به دوران ورزشی خود ادامه خواهد داد."

دیدگاه‌ها