کد خبر : 1696811 | 28 تیر 1399 ساعت 21:46 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

مس رفسنجان۳-گل ریحان۲

لیگ یک/ قهرمان و سه امتیاز با مشقت!

شاگردان محمد ربیعی در یک دیدار نفس گیر که البته آسان شروعش کردند، حالا بیشتر از همیشه می توانند امیدوار به صعود باشند.

لیگ یک/ قهرمان و سه امتیاز با مشقت!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان پیش از اینکه بازی به دقیقه 30 برسد و داور مسابقه کولینگ بریک اول بازی را بگیرد، توسط محمد گلزنی که خیز بلندی برای کسب عنوان آقای گلی مسابقات نیز برداشته در دقیقه 20 به گل رسیده بود و سپس محسن طرحانی در دقیقه 28 اختلاف را دو برابر کرده بود.

 

شاگردان ربیعی پس از اینکه در نیمه اول نیز با همین نتیجه به رختکن رفتند، در دقیقه 58 بود که با ضربه فرشید پاداش به گل سوم رسیدند تا به کسب سه امتیاز بازی اطمینان زیادی پیدا کنند ولی گل ریحانی از اشتباه دروازه بان مس رفسنجان بیشتر بهره را بردند و در دقیقه 80 با ضربه محمد امین درویشی به بازی بازگشتند و گل دوم هم شش دقیقه بعد اینبار از روی نقطه پنالتی توسط علی محمدی برای نماینده کرج ثبت شد تا با احتساب وقت های اضافی شاهد 10 دقیقه طوفانی در بازی باشیم.

 

گل ریحانی ها که برای حفظ امیدهای خود برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کردند در وقت های اضافی یکبار تیرک دروازه تیم مس رفسنجان را به لرزه درآوردند و آخرین موقعیت بازی هم با ضربه حجت صدقی که از دروازه بیرون آمده بود و به خط حمله شاگردان میثم منیعی پیوسته بود، از دست رفت تا مسی‌ها که حالا بیشتر از همیشه امیدوار به لیگ برتری شدند هستند 60 امتیازی بشوند و این رویا را در یک قدمی خودشان ببینند.

 

در سوی مقابل اما گل ریحان 46 امتیازی باقی ماند تا امیدهایش برای رسیدن به لیگ برتر کمرنگ تر از قبل شود. گفتنی است رضا مامانی و مهرزاد دایی به تازگی همراه میثم منیعی در کادر فنی خواهند شد تا گل ریحان در بازی های آینده همچنان برای صعود تلاش کند.
 

دیدگاه‌ها