کد خبر : 1696817 | 28 تیر 1399 ساعت 22:02 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

داماش گیلان 0 سپیدرود رشت 1

لیگ یک/ دربی به کام سپیدرود و امید به بقا

دربی حساس گیلان با برتری سپیدرود به پایان رسید تا سهیل حق شناس در اولین تجربه حضور روی نیمکت این تیم به بردی ارزشمند دست یابد.

لیگ یک/ دربی به کام سپیدرود و امید به بقا

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرماجرای گیلانی در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که هر کدام داستان‌های عجیبی برای این دربی داشتند. داماش که با تلاش فرمانداری در نهایت موفق به بازگرداندن سرمربی خود در شرایط افتضاح مالی شده بود، برابر سپیدرودی قرار گرفت که با جدایی عجیب مهدی پاشازاده، با تصمیم مدیران تیم با سهیل حق شناس، بازیکن محبوب و سابق خود برای قبول هدایت تیم در ادامه مسابقات به توافق دست یافته بودند.

نیمه اول این دیدار بیشتر با حملات داماش همراه بود که ایمن تراج بارها با واکنش خود مانع از این شد که دروازه تیمش برابر حریف گشوده شود. در نیمه دوم اما دو تیم بازی محتاطانه را در دستور کار قرار دادند و این در حالی بود که سپیدرود با توجه به شرایطی که در جدول داشت و البته برنامه سختی که در ادامه پیش رو دارد، امیدوار به کسب سه امتیاز و بالا بردن شانس خود برای بقا بود. همین مساله باعث شد تا آنها در مقطعی از بازی فشار زیادی روی دروازه داماش وارد کنند و در نهایت نیز روی شوت فوق العاده میلاد احمدی از پشت محوطه جریمه، ایمان صادقی را تسلیم کردند.

 

این گل باعث شد تا داماش گیلان در ادامه بازی فشار خود برای دستیابی به گل تساوی افزایش دهد و سپیدرود نیز روی ضدحملات خود خطرساز شود که در نهایت نتیجه ای در پی نداشت و بازی با همان تک گل سرخپوشان خاتمه یافت.

داماش گیلان با این شکست با 33 امتیاز تنها 3 امتیاز با منطقه سقوط فاصله گرفته و البته بازی‌های آسانی برای فاصله گرفتن از رقبای مدعی سقوط دارد و باید دید مازیار ربیعی فر قادر خواهد بود تیمی که مشکلات مالی امان بازیکنان تیمش را بریده، به ساحل امن بقا برساند یا خیر. در سمت مقابل نیز سپیدرود با این پیروزی در اولین حضور سهیل حق شناس، 30 امتیازی شد و امیدوار است در ادامه شانس دستیابی به امتیاز بقا را برای خود افزایش دهد.

دیدگاه‌ها