کد خبر : 1696831 | 28 تیر 1399 ساعت 23:00 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان 0 مس کرمان 1؛

لیگ‌یک/ فرار بزرگ حسینی در روز ناکامی مدعیان

مجتبی حسینی با کسب سه امتیاز سرنوشت ساز در اهواز، حالا نسبت به تیم های دیگر از شانس بالاتری برای رسیدن به لیگ برتر برخوردار است.

لیگ‌یک/ فرار بزرگ حسینی در روز ناکامی مدعیان

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی ام رقابت های لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که در رتبه های بالایی جدول تنها دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان موفق به کسب سه امتیاز شدند و سایر تیم ها عملکرد خوبی نداشتند.

 

شکست آلومینیوم و گل ریحان و همینطور تساوی خوشه طلایی و نود ارومیه سبب شد تا مس کرمان با پیروزی برابر استقلال خوزستان 54 امتیازی شود و فاصله ای سه امتیازی نسبت به تیم های دیگر ایجاد کند؛ این پیروزی با گل یاسر فیضی و روی ارسال مهرداد قنبری در دقیقه 32 نیمه اول ثبت شد و اگرچه تیم متحول شده استقلال خوزستان که نتایج بسیار خوبی در هفته های اخیر کسب کرده برای جبران گل تلاش می کرد، ولی در نهایت تک گل یاسر فیضی منجر به کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند برای تیمش شد که حالا به همراه مس رفسنجان شانس های اصلی صعود به شمار می روند.

 

در جدول رده بندی مسابقات لیگ یک شاگردان محمد ربیعی با پیروزی 3 بر 2 مقابل گل ریحان 60 امتیازی شده اند و مس کرمان با 54 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. ضمن اینکه استقلال خوزستان که خطر سقوط تهدیدش نمی کند با 42 امتیاز در رتبه نهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها