کد خبر : 1696875 | 29 تیر 1399 ساعت 09:41 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: برای عبور از رئال باید خیلی بهتر از این باشیم

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از شکست 2-0 تیمش از آرسنال گفت سیتی برای عبور از رئال مادرید در لیگ قهرمانان باید خیلی بهتر از این کار کند.

گواردیولا: برای عبور از رئال باید خیلی بهتر از این باشیم

به گزارش "ورزش سه‌"، پپ گواردیولا و تیمش دیشب در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به ورزشگاه ومبلی رفتند تا با آرسنال دیدار کنند. پپ که در مقابل دستیار سابق خود میکل آرتتا قرار گرفته بود در این بازی با درخشش اوبامیانگ مهاجم توپچی‌ها با نتیجه 2-0 مقهور شد تا شانس فتح جام حذفی را هم از دست بدهد.

 

گواردیولا در پایان بازی هشدار داد که سیتی اگر قصد دارد در لیگ قهرمانان از رئال مادرید عبور کند باید به مراتب بهتر از این بازی کار کند. او گفت فهمیدن این نکته که سیتی برای عبور از تیمی مثل رئال باید عملکرد خیلی بهتری داشته باشد نیازی به نبوغ ندارد.

 

1512578

 

گواردیولا که بعد از بازی دیشب از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود می‌داند که باید روز 7 آگوست در ورزشگاه اتحاد در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم چمپیونزلیگ به مصاف رئال برود. برنده این بازی هفته بعد از آن راهی لیسبون می‌شود تا در تورنمنت متمرکز ادامه لیگ قهرمانان شرکت کند.

 

گواردیولا در پایان بازی دیشب در این باره گفت:" نیازی نیست من چیزی به بازیکنانم بگویم. آنها خودشان واقعیت را می‌دانند و حس می‌کنند. ما می‌دانیم در این مراحل حساس و چنین رقابت‌هایی باید در حد چه استانداردهایی کار کنیم. شاید از این بازی درس گرفته باشیم. باید این را ببینیم".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" فهمیدن اینکه ما برای عبور از رئال مادرید باید خیلی بهتر از این باشیم نیازی به نبوغ ندارد".

 

دیدگاه‌ها