کد خبر : 1696895 | 29 تیر 1399 ساعت 10:46 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

فولاد سهمیه می‌خواهد، باخت را فراموش کند

شاگردان جواد نکونام که کرونا به تیم‌شان حمله کرده باید از اکنون به فکر دیدار با ذوب‌آهن باشند و باخت را فراموش کنند.

فولاد سهمیه می‌خواهد، باخت را فراموش کند

به گزارش ورزش سه، تیم فولادخوزستان روز گذشته با تغییرات زیاد خصوصا در خط حمله به مصاف پرسپولیس رفت و در نهایت این دیدار با تک گل سیامک نعمتی به پایان رسید. قرمزهای اهوازی که نیمه اول را خوب آغاز کرده بودند اما نتوانست از موقعیت‌های خود به نحو احسن استفاده کند. شاگردان نکونام که چند روزی است تمرینات را شروع کرده‌اند اما در نیمه دوم تاثیر کرونا روی بدن‌هایشان نمایان شد، بازیکنانی که بدن‌شان هنوز به فرم ایده‌آل خود نرسیده چرا که این ویروس مخرب آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده و باید زمان بگذرد تا وضعیت‌ مطلوب را داشته باشند. طبق اعلام جواد نکونام در مدت اخیر شیمبا، فرزاد جعفری، حسن بیت سعید، شربتی، مجتبی نجاریان، محمدزبیر نیک‌نفس، شهاب گردان، علی غلام‌زاده و... از جمله بازیکنان فولاد بودند که درگیر این ویروس شدند و دوران پس از کرونا را می‌گذرانند. 

 

فولادی‌ها اما به گل تیم حریف نیز اعتراض دارند و معتقدند که بشار رسن در حالت آفساید بوده و توپ وارد دروازه شده، آن‌ها همچنین می‌گویند که خطای شدید محمد‌حسین کنعانی‌زادگان نیز مستحق کارت زرد بوده و اینگونه از داوری ضرر دیده‌اند.

 

به هرحال این بازی برای فولادی‌ها به پایان رسید و شاگردان نکونام پس از عملکرد خیره‌کننده‌ای که در پنج بازی قبل داشتند نتوانستند موفق شوند و باید باخت را قبول و البته فراموش کنند. شاگردان نکونام روز پنج‌شنبه دیداری حساس برابر ذوب‌آهن در اهواز خواهند داشت و پس از آن دو دیدار مقابل نساجی و گل‌گهر سیرجان در خارج از خانه انجام می‌دهند، قرمزپوشان اهوازی اگر سهمیه می‌خواهند باید دیدار شب گذشته را فراموش کنند و تنها از آن درس بگیرند تا با کسب امتیازات لازم در دیدارهای آتی بتوانند به هدف خود برسند البته اگر کرونا مجالی به آن‌ها بدهد.

دیدگاه‌ها